X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

טרה בקמפיין חדש ל-"טרה צבעים" - מותג הילדים של טרה בהשקעה של כ-600 אלף דולר.
כוכבי הקמפיין: השחקנית נתי קלוגר והכישרון הצעיר פלג חזקיהו.
מחלבת טרה עולה בקמפיין חדש ל"טרה צבעים" מותג הילדים של המחלבה, בהשקעה של כ-600 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, יעלה ב-8 למרס, למשך כשלושה שבועות ויכלול סרטונים בערוץ 2 ובערוץ 10, ומודעות עיתונות.
את סרטון הפרסומת מובילים השחקנית נתי קלוגר (המופע המרכזי, ערב אדיר) והכישרון הצעיר פלג חזקיהו בן ה-6.5, נכדו של השחקן אבנר חזקיהו ז"ל ובנו של השחקן רמי חזקיהו (אני פה בגלל אשתי).
על הסרטון
מדי יום נמצאים ההורים והילדים במצבים רבים של משא-ומתן על דרישות שונות ועל רצונות שונים הן של הילדים והן של ההורים.
רבים מהויכוחים הם על מה יאכל הילד לעומת מה רוצה הילד לאכול.בסרטון הפרסומת נעשתה אנלוגיה של המשא-ומתן היומיומי הזה לדו קרב במערב הפרוע.סרטון הפרסומת מתאר את הדו-קרב היומיומי בין ההורים לילדים על מה יאכלו הילדים, כדו-קרב באווירת המערב הפרוע המתרחשת במטבח הביתי.
הילד ואמו מחליפים מבטים קשוחים ומחכים לראות מי ימצמץ ראשון. לבסוף שולפת האם רביעיית "טרה חומי" מתוך הכרה שמדובר במוצר שהוא טוב לילד ועדיף על ממתקים שונים, הילד שולף כפית מתוך הבנה שזה מוצר מעניין, טעים וקולי ובכך מתקצר/נגמר המשא-ומתן, הילד אוכל בהנאה.....
טרה צבעים, מותג הילדים של טרה מציעה מגוון מוצרים אשר הקו המנחה בעיצובם הינו מתן צבע ייחודי לכל מוצר ומוצר במשפחה וכך, יצירת התחברות לעולם התוכן של הילדים, לחשיבה שלהם ולשפה שלהם, כך שבחירת המוצרים על-ידי הילדים נעשית לפי הצבעים השונים המתקשרים עם הטעמים.
מוצרים נוספים במשפחת "טרה צבעים":
טרה לבני - מעדן וניל
טרה כתומי - מעדן כרמל
טרה חומי - מעדן שוקולד
טרה ורודי - יוגורט בטעם תות
טרה חומי - משקה חלב בטעם שוקו
טרה צהובי - משקה חלב בטעם בננה
טרה לבני - חלב בשקית אישית לשתייה
טרה חומי - מאגדת שקיות שוקו באריזה משפחתית
טרה אדום - מעדן גבינה בטעם תות
טרה צהוב - מעדן גבינה בטעם בננה
טרה אדום צהוב - מעדן גבינה בטעם תות בננה
טרה חום - מעדן גבינה בטעם שוקולד
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.
מנהל קריאטיב- יורם דמבינסקי
קופירייטר- בועז הלחמי
ארטדריקטור- גדי פוליטי
סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה- סלביה גבע
פלנרית- ענת בן יעקב
סמנכ"ל לקוחות- רן ברנע
תקציבאית- מירב דואק
מפיקת משרד- שרון בן דוד
חברת הפקה- מולה הפקות

תאריך:  07/03/2004   |   עודכן:  07/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידית רוזנברג, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם יוניסל וסימפל גרופ
רונן הלל, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם טרה
- הודעה מטעם מרכז הקונגרסים
מיקי שלמון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אינטנטיה
יפעת דהן, יחסי-ציבור
ההפנינג יכלול הפעלות מגוונות לכל המשפחה, תחרויות, משחקים, מופעים לקהל, מאפרת מקצועית שתאפר את באי התחנה, ליצנים, חלוקת בלונים ואזני המן ועוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il