עלית ממתקים גאה להציג:
חדשנות מסטיק MUST וקמפיין ה-PICK UP עכשיו גם בשיווק ישיר חדשני!
לראשונה בישראל תשווק עלית בשיתוף פעולה עם חברת INBOX MEDIA את מותגיה באמצעות גלויה ודוגמית שיצורפו בתוך אריזות
ה-DVD בספריות השכרות הסרטים המובילות בישראל.
הקמפיין, בהשקעה של כ-150,000 שקל יימשך עד סוף חודש מרץ ויאפשר לצופים טעמים מתוקים וחדשניים לפני התחלת הסרט.....
ארז וולף, מנהל השיווק של עלית ממתקים אמר היום כי:
"כשפנו אלינו עם הרעיון נוצר קליק מיידי. מדובר בחיבור של שני עולמות טריוויאליים עם הזדמנויות צריכה בלתי מוגבלות.
אנו בעלית ממתקים תמיד שמחים לרגש להפתיע ולפנק את הצרכנים שלנו ומחפשים גם את הדרך החדשנית, האחרת, שיש בה גם את גורם ההפתעה.
רונן ליפוביצקי לשעבר מנכ"ל חברת Ginger פתח חברה חדשה בשם "INBOX Media". החברה מספקת פלטפורמה לשיווק חווייתי באמצעות סרטי DVD.
"הכל התחיל כשעמדתי בתור בספרייה שבה אני מנוי. לפני עמדו מס' צעירים ומאחורי עמדו אב ובתו. הסתכלתי על האנשים שמסביבי ונזכרתי ששבוע לפני נתקלתי במאמר שהעיד על כך שלמרות המיתון העמוק הנתונים בענף מכירות ה DVD מצביעים על גידול במאות אחוזים".
על אינבוקס מדיה
"אינבוקס-מדיה" מאפשרת ללקוחותיה לגעת בצרכנים פוטנציאליים בדרכים חדשות ואלטרנטיביות מהקיים כיום בשוק. אנו מאפשרים ללקוחותינו להגיע לבית אב, לעבור את הדלת (משימה קשה לכל משווק) ולגעת בקהל שנחשף ומתנסה באמצעות מוצרי פרסום שממוקמים במארז הסרט.
אתר החברה
www.inbox-media.co.il
על מסטיק PICK UP MUST
לראשונה בישראל יוצא המסטיק כחלק ממסע החיפוש אחרי אהבה ורומנטיקה. עלית ממתקים ו-MUST יוצאים בסדרה חדשה של מסטיקים עם משפטי התחלה.
על-גבי כל נייר פנימי באריזת MUST יש מגוון שונה של משפטי התחלה עם קריצה פרצופים וצבעים מדליקים ומקום לשם וטלפון לשימוש אישי!