X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז המחקר האקדמי STARC
▪  ▪  ▪

יצרני השבבים היפאנים ישתמשו בטכנולוגיה של וריסיטי הישראלית
מרכז המחקר האקדמי STARC המשותף לתעשיה היפאנית ולאקדמיה בחר בשפת e לשימוש בתהליך התכנון של שבבים חדשים. בין החברות במרכז: פוג'יטסו, סוני, מיצובישי, מצושיטה, שארפ וNEC- מוקד המחקר האקדמי המשותף לענקי האלקטרוניקה היפנית בנושא חצאי מוליכים הודיע כי בחר בטכנולוגיה שפותחה על-ידי חברת וריסיטי הישראלית לשימוש בתחום אימות התכנון של שבבי מחשב. בהודעה משותפת שיצאה מקליפורניה נמסר כי STARC בחר בשפת e שהומצאה על-ידי מהנדסי וריסיטי כשפה סטנדרטית לתיאור פרוטוקולים ובדיקת תאימות של פרוטוקולים בתהליך תכנון שבבי מחשב חדשים.
STARC הוקם כמוסד לשיתוף פעולה בין מוסדות אקדמיים ביפן לבין התעשיה היפנית בתחום חצאי המוליכים. ועדה מיוחדת שהוקמה על-ידי מוסד זה לבחינת טכנולוגיות שיאפשרו סטנדרטיזציה של תהליך האימות בתכנון שבבים חדשים בחרה בשפת eלצורך כתיבת פרוטוקולים לאימות התכנון. בין ענקי התעשיה היפאנית שחברות ב- STARC נמצאים פוג'יטסו, היטאצ'י, מצושיטה, מיצובישי, NEC, סוני, סאניו, שארפ וטושיבה.
טדהיקו נקמורה, העומד בראש יחידת ה IP של STARC אמר כי e תהיה שפת האימות שעליה יתבסס תכנון הדור החדש של עיצובי שבבי מחשב. "הבחירה בשפת e נעשתה לאחר בדיקה מקיפה של כל האופציות הקיימות כיום. e מתאימה בצורה הטובה ביותר לכל הדרישות שלנו, ואנו שמחים שחברת וריסיטי והטכנולוגיה שלה יהפכו לחלק חשוב מתהליך הפיתוח שלנו", אמר נקמורה.
נמסר, כי בכוונת STARC לתמוך בהפיכתה של e לסטנדרט פתוח בתעשיה. המוסד יקים ספריה פתוחה שתאפשר בדיקות התאמה של שבבים שונים למימשקים סטנדרטיים.
ירון קשאי, סמנכ"ל מחקר וטכנולוגיות אסטרטגיות בוריסיטי, אמר כי החלטת STARC לאמץ את הטכנולוגיה של וריסיטי היא משמעותית ביותר. "STARC הוא גורם חשוב ביותר בתחום הסטנדרטיזציה של טכנולוגיות מתקדמות, והחלטתו לתמוך בטכנולוגיה של וריסיטי היא בעלת משקל רב, לא רק ביפן אלא בעולם כולו", אמר קשאי.
אודות וריסיטי
וריסיטי היא ספקית מובילה של טכנולוגיות ייחודיות ושל מוצרי תוכנה המשמשים לאימות יעיל של תכנוני מערכות אלקטרניות ומעגלים משולבים מורכבים, החיוניים לרכיבי תקשורת ולפלחים עתירי צמיחה אחרים בתעשיית האלקטרוניקה.
מוצרי החברה ממכנים את תהליך איתור הפגמים בשלב התכנון, ומאפשרים ללקוחותיה לספק מוצרים באיכות גבוהה יותר, להאיץ את הזמן מהתכנון לשיווק ולצמצם את עלות פיתוח המוצרים הכוללת.
מרכז המחקר והפיתוח והמנהלה הראשית של וריסיטי נמצאים בראש העין.
המשרד האמריקני הראשי ממוקם במאונטיין ויו, קליפורניה.
www.verisity.com
אודות STARC
STARC הוקם על-ידי אחת עשרה יצרניות חצאי המוליכים ביפן לצורך קיום שיתוף הפעולה בין התעשיה לבין האקדמיה בנושאי תכנון שבבים. החברות המייסדות הן פוג'יטסו, היטאצ'י, מצושיטה, מיצובישי אלקטריק, NEC, אוקי, רום, סאניו, שארפ סוני וטושיבה.
STARC מקיים קשרי עבודה הדוקים בין חברי האירגון במטרה לחזק את עוצמת המחקר והפיתוח של יפן בתחום חצאי המוליכים, ולהגביר את כושר התחרותיות של התעשיה היפאנית בתחום זה.

תאריך:  05/12/2001   |   עודכן:  05/12/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il