X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רמדור
▪  ▪  ▪

%30 מהטעויות בפרויקטים ההנדסיים - מקורן בנתונים לא מעודכנים.
מחקרים שפורסמו לאחרונה בארה"ב גילו שהסיבה העיקרית לכישלונם של כ- %30 מהפרויקטים ההנדסיים, מקורן בשימוש בנתונים לא מעודכנים. לדברי רמי רונן, מנכ"ל רמדור ניתן להימנע מטעויות אלה באמצעות שימוש במערכות לניהול פרויקטים באמצעות האינטרנט. מערכת מסוג זה מתעדכנת כל הזמן, והעדכון מופץ מיד בקרב כל המשתמשים במערכת. מניעת הטעויות גורמת לחיסכון כספי ניכר, וככל שהפרויקט גדול יותר, החיסכון גדל בהתאם.
רמדור פיתחה את מערכת @VIEWnet, המספקת יכולת גבוהה של שיתוף מידע, גישה בזמן אמת למידע מדויק ועדכני, ותקשורת אינטנסיבית וצמודה בין כל המעורבים בפרויקט, תוך שמירה על רמה גבוהה של תיאום. זוהי אפליקצייה המאפשרת פתרון ייחודי לניהול פרויקטים, המערכת מכילה סביבת ניהול סגורה לכל פרויקט, אשר כוללת את כל כלי ניהול הפרויקט הנדרשים, והגישה אליהם מתבצעת באמצעות דפדפן אינטרנט סטנדרטי. התוצאה הינה מיגוון נרחב של אפשרויות ליצירת שולחן עבודה וירטואלי בניהול פרויקט, כאשר כל הגורמים המעורבים בפרויקט מקושרים בו-זמנית בלחיצת כפתור. כל גורם מורשה יכול לצפות בחומר ולהדפיסו, במשך 24 שעות ביממה ומכל מקום בעולם, כאשר הוא נזקק אך ורק לקשר עם האינטרנט. בדרך זו ניתן לצפות במעקב של תכנון מול ביצוע, לעקוב אחר כל פעילות, משימה, או העברת נתונים ושרטוטים בין חברי הצוות בפרויקט, להעביר דוחות ממוצרי רמדור שברשות הארגון אל בסיס הנתונים המרכזי, להעביר נתונים, להפיץ מכרזים, לקיים קבוצות דיון, להטיל משימות שונות ולבצע פעולות רבות נוספות היוצרות סביבת עבודה אחידה ומשותפת. יכולות אלו מציבות את ATVIEW כמובילה הטכנולוגית העולמית בפתרונות כלל ארגוניים מבוססי-אינטרנט לשיתוף פעולה וניהול פרויקטים.
VIEWnet הוא המוצר הראשון של ATVIEW Inc., שהוקמה על-ידי רמדור בשנת 2000 כחברה מתמחה בפתרונות תוכנה במודל ASP לניהול פרויקטים בתחומי הטכנולוגיה והבנייה. יכולות המערכת מציבות את ATVIEW כמובילה הטכנולוגית העולמית בפתרונות כלל-ארגוניים מבוססי-אינטרנט לשיתוף פעולה וניהול פרויקטים. רמדור, החברה-האם של ATVIEW, מתמחה מאז הקמתה ב1988- בפיתוח מוצרי תוכנה לענף הבנייה ולניהול משאבים עסקיים. החברה משרתת כיום כ-4,500 לקוחות, ביניהם אירגונים מהגדולים במשק כמו בנק לאומי, משרד השיכון, אפריקה ישראל, אוניברסיטת תל-אביב, חברת החשמל, בזק ועוד - וכן לקוחות בשוק האירופי והאמריקני. משרדי רמדור והחברה הבת .ATVIEW Inc נמצאים בקרית עתידים. סניף נוסף בבוסטון מרכז את הפעילות של החברה בארה"ב.

תאריך:  09/12/2001   |   עודכן:  09/12/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אורית חן, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ביה"ס לניהול היי-טק ע"ש ז'ורז' לאוואן
דוברת מקדונלדס
- הודעה מטעם רשת מקדומלד'ס ורשת טויס אר אס;
המבצע מתקיים בשיתוף הרוח הישראלית במסגרתו ייתרמו שני שקלים מכל קופסת קסמים של הארי פוטר שתימכר באחת מהרשתות למרכז שניידר
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם יאהו;
דיאנה ארליך, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מרכז המחקר האקדמי STARC
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il