TippCom שולחת את העז של פז גם בסלולרי, בקמפיין התמונה הראשון בישראל.
חברת פז, שיוצאת בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ובכיכובה של העז לונה, בחרה לחזק את הקמפיין במדיה הסלולרית באמצעות חברת TippCom.
TippCom, המתמחה באספקת שירותי ערך מוסף סלולריים, שולחת קמפיין משולב תמונה-טקסט ל50,000 מנויים.
הטיזר שעלה באמצעי המדיה השונים תחת הסיסמא "נפלה עליך עז?", עבר אדפטציה טכנולוגית ורעיונית למכשיר הנייד.
זו הפעם הראשונה שבה קמפיין כולל משלוח תמונה בנוסף לטקסט. משלוח ההודעה המשולבת, מתאפשר באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית פרי פיתוחה של חברת TippCom כמו גם בסיס הנתונים המפולח שברשותה הכולל, בין השאר, מידע באשר ליכולתו של משתמש הקצה לתמוך בסוג זה של הודעה.
אביעד גפן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של TippCom מוסר כי "שליחת תמונה במדיה הסלולרית כחלק מקמפיין פרסום, זוהי פריצת דרך וחברת TippCom גאה על כך ומברכת על שיתוף הפעולה עם משרד הפרסום מקאן אריקסון ופז.
עוד מוסיף גפן, ש"כחברה המובילה בתחום אספקת התכנים הסלולריים, מספקת TippCom פתרונות מלאים בתחום ה-SMS IVR, WAP וה-MMS ובוחנת כיוונים חדשים, משולבים ויצירתיים עבור המדיה הסלולרית".
חברת TippCom מתמחה באספקת שירותי ערך מוסף סלולריים ללקוחות ארבעת המפעילים הסלולריים בישראל. בארבע שנות פעילותה, ביססה את מעמדה כחברה מובילה בשוק הישראלי. למעלה מ 350,000 לקוחות שונים משתמשים מידי חודש בשירותי החברה הכוללים שירותי תוכן ב SMS, IVR וWAP, שירותי מידע ושירותי בידור כגון חדשות, ספורט, מבזקי בידור, רינגטונים, אייקונים, תמונות ואנימציות.