X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בריטיש איירווייס
▪  ▪  ▪

בריטיש איירווייס משיקה שירות לילה טוב לנוסעי מחלקת עסקים בטיסות ארוכות טווח
חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה במהפכת התעופה שהיא מובילה בעולם: חברה הבריטית משיקה עתה את שירות לילה טוב לנוסעי מחלקת העסקים שלה. בשלב ראשון, יושק השירות החדש בטיסות של בריטיש איירווייס מיעדים בארה"ב לנמל התעופה הית'רו בלונדון.
לאחר שהכניסה לשימוש את התאים האישיים במחלקה הראשונה First, ולאחר שהייתה בריטיש איירווייס החברה הראשונה בעולם שהכניסה את המושבים ההופכים למיטות שטוחות לחלוטין במחלקת העסקים Club World, משיקה החברה הבריטית עתה את השירות החדש שנועד לאפשר לנוסע לטוס בטיסת לילה ולנצל את הזמן לשינה מלאה.
"מחקרים שערכנו העלו כי נוסעי מחלקת העסקים הטסים בטיסות לילה, בעיקר מארה"ב ללונדון, רוצים לנצל את מירב הזמן כדי לנוח ולשון לקראת יום חדש למחרתו" מבהירה המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, יעל קטן. "לכן, החלטנו עכשיו להרחיב את שירות הלילה טוב גם לנוסעי מחלקת העסקים ואלה יכולים מעכשיו לאכול ל פ נ י ההמראה עוד בטרמינל, לעלות על הטיסה, וליהנות משינה מלאה במושבים ההופכים למטות שטוחות לחלוטין".
השירות כולל מגוון של חמש ארוחות לבחירה, לפני במהלך ולאחר הטיסה. כל נוסע שיחפוץ, יוכל לאכול ארוחת ערב בטרקלין ט ר ם ההמראה. למי שרוצה לאכול בטיסה עצמה, מוצע תפריט ארוחות קל יותר: תפריט הארוחות החדש במטוס כולל גם שירות של כוסית לפני השינה (Night Cap) במסגרתו מוצע משקה חם או קר וחטיף כגון עוגיה חמה או טוסט; חטיפים גדולים יותר מתוך תפריט נשנושי חצות (Midnight Munchies) כגון דגנים; גלידה או מבחר גבינות. ארוחת בוקר במיטה (Breakfast in Bed) תוגש אף היא קרוב למועד הנחיתה ללקוחות שיבחרו בכך.
"השירות החדש מרחיב למעשה את מהפכה שהנהגנו בטיסות שלנו שמבוססת על העקרונות של מתן פתרונות אולטימטיביים לצרכים של הלקוחות שלנו" אומרת יעל קטן. לדבריה, מאחר וחלק הארי של הטיסות מארה"ב ללונדון הן טיסות לילה שנוחתות בלונדון בשעות הבוקר המוקדמות, יש חשיבות רבה לשירות זה דווקא לאנשי עסקים אשר רוצים לנצל את כל זמן הטיסה למנוחה.
לנוסעים הללו מוצע עם נחיתתם בלונדון השימוש בטרקלין הנוסעים הנכנסים (Arrivals Lounge) שבו הם יכולים להתקלח ולאכול ארוחת בוקר.
השירות החדש יופעל ב-16 טיסות לילה ויכלול מגוון של חמש ארוחות לבחירה לפני, במהלך ולאחר הטיסה; אווירה שקטה יותר במטוס עם פחות הודעות וטיפולי ספא בחינם עם הנחיתה בנמל התעופה הית'רו.
בשלב ראשון, השירות החדש יופעל לנוסעים במחלקת עסקים קלאב וורלד בטיסות נבחרות מהיעדים הבאים בצפון אמריקה לנמל התעופה הית'רו: ניו יורק (JFK וניוארק), בוסטון, פילדלפיה, יוסטון/שיקגו, טורונטו, וושינגטון; ובמבחר טיסות מיעדים במזרח התיכון (לא כולל ישראל) להית'רו שבלונדון. בריטיש איירווייס תבחן הרחת השירות לטיסות נוספות.

תאריך:  19/04/2004   |   עודכן:  19/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il