X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת מרחב
▪  ▪  ▪

ביתן "מרחב" בתערוכת "בילדינג 2004" - מים וזרימה, אווירת פאנג שווי, דגמים מרתקים וסטנדרטים בינלאומיים
קבוצת "מרחב", קבוצת האחזקות של "חמת", "חרסה", "ליפסקי" ו"חמת- מקלחונים" תציג את חידושיה האחרונים בתחומי העיצוב, האינסטלציה והסניטציה בתערוכת בילדינג 4200, התערוכה המרכזית של ענף הבנייה בישראל, אשר תתקיים ב-19-23/4 בגני התערוכה בתל אביב.
ביתן קבוצת "מרחב" בתערוכה, אשר עוצב בסטנדרטים גבוהים וחדשניים האופייניים לתערוכות עיצוב בינלאומיות, משתרע על שטח עצום של 230 מ"ר ומציג קונספט עיצוב חדשני שטרם נראה כמותו בישראל.
חברת "ברזילי מעצבים", מהמובילות בתחום עיצוב התערוכות בישראל ובעולם, תכננה לבקשת קבוצת מרחב, ביתן ייחודי, המשלב אלמנטים אודיו ויזואליים מעולם התוכן של המים. הביתן שהינו יצירה אומנותית, מציג באמצעי קול ואור את התהליך העובר על טיפת המים.
הצורות הגיאומטריות השולטות הינם טיפות וקונוסים עליהם מתקיימת הקרנה בטכנולוגיה מיוחדת של טיפות מים, המחליפות צבעים על רקע מוזיקת פאנג שוואי. הביתן כולו עוצב בקווים נקיים ואלגנטיים, המשדרים תצוגה הרמונית, דינמית וזורמת בהתאמה לזהות המותגית הייחודית של החברה.
הביתן של "מרחב" עוצב בסטנדרטים אירופאים יוקרתיים, והוא משדר אלגנטיות בזרימה העיצובית ובקווים הנקיים שלו. משחקי התאורה, המוזיקה ותצוגת הדגמים, משרים אוירה יוקרתית וייחודית המאפיינת את מוצרי קבוצת "מרחב". בבחירת החומרים לבניית הביתן, הושקעה מחשבה רבה והחומרים נבחרו בקפידה במטרה לחזק את הרעיון העיצובי ולתמוך בו.
בעיצוב הביתן הוקפד על תצוגה נמוכה יחסית שתשתלב במראה המעוגל, המרווח והזורם.
העיצוב המקורי של ביתן קבוצת "מרחב" והאווירה הייחודית, מבטיחה למבקרי הביתן חוויה עיצובית וויזואלית ברמה בין לאומית.
ביתן "מרחב" בתערוכה יציג עשרות חידושים שטרם נראו בישראל: "חמת", יצרנית ויצואנית הברזים המובילה בישראל, תחשוף בתערוכה חידוש עולמי של גימורים מיוחדים, המיוצרים במפעל החדש של החברה באשדוד. "חמת" תציג כ-12 גימורים מיוחדים. בנוסף, תציג "חמת" את ברז המטבח הנשלף Pull down - פיתוח חדשני ובינלאומי של "חמת", שייחודו במזלף הנשלף כלפי מטה, המאפשר נוחות תפעול מירבית, לעומת ברז המטבח הסטנדרטי, הנשלף כלפי חוץ. המזלף הינו בעל מגע ייחודי ורך במיוחד הנקרא soft touch.
עוד מציגה "חמת" את סדרת ברזי "דקו"- Deco לאמבטיה ולמטבח המעוצבת במראה קלאסי ונקי, בקווים מעוגלים. בסדרה זו יוצג ברז מדגם "דקו V" - בעל גוף בצורת V וברז מדגם "דקו T", בעל גוף בצורת T . כמו כן תציג "חמת" את ברזי סדרת "ארט" (ART), בעיצוב חדשני מרובע, הכוללת ברזים לכיור ולאמבטיה וכן אביזרים משלימים בעלי עיצוב ייחודי בקווים גיאומטריים. ברזי "חמת" יוצגו בתערוכה בשלושה סוגי גימורים: כרום, סאטן-מט ונירוסטה.
כן מציגה "חמת" מגוון של ברזי ייצוא המיועדים לשיווק בארה"ב , קנדה ואירופה.
חברת "חרסה", יצרנית הכלים הסניטריים הגדולה והוותיקה בישראל, תציג בתערוכת בילדינג מגוון רחב של מוצרים חדשים ובהם כיורי חרס למטבח בהתקנה שטוחה בגודל בודד וכפול - פטנט בינלאומי ובלעדי של "חרסה" המשמש להתקנה שטוחה של כיורי החרס במטבח.
בנוסף, יוצגו כיורי הרחצה "Free Standing" של "חרסה" - האופנה האחרונה בתחום כיורי האמבטיה. כיורים במגוון צורות המונחים באופן "עצמאי" על גבי המשטח ומשווים מראה מיוחד ויוקרתי לחדר האמבטיה. כן יוצגו כיורי הרחצה של "חרסה" בעיצוב מלבני, המשלב קווים גיאומטריים, ומהווה השלמה לסדרת ברזי "ארט" של "חמת" בעיצוב המרובע, להשגת מראה עיצובי מושלם בחדר האמבטיה.
עוד תציג חרסה את האופנה העכשווית של האסלות התלויות, הנראות כמרחפות מעל הרצפה ויוצרות עיצוב נקי ואשלייה של מרחב וזרימה וכן את אסלות המונו-בלוק, הבאות בחטיבה אחת עם מיכל הדחה מחרס.
חברת "ליפסקי", יצרנית מיכלי הדחה, מושבי אסלה ומוצרי אינסטלציה, תחשוף בתערוכה את מיכלי ההדחה ומנגנונים חדשים מתוצרתה. בשנה האחרונה עברו מוצרי "ליפסקי" שידרוג ושיפור והם מציעים מעתה עיצוב ואיכות חדשים. במסגרת התערוכה תציג "ליפסקי" 3 מיכלי הדחה חדשניים, הכוללים מנגנונים לשטיפה ב - 3 וב - 6 ליטר, המהווים פריצת דרך משמעותית בתחום מיכלי ההדחה הביתיים, הודות לחסכון במים ושיפור היעילות ומהירות השטיפה של האסלה.
"חמת-מקלחונים", תציג את קולקציית הדגמים האחרונה של מקלחונים יוקרתיים בהתאמה אישית (Tailor made). מקלחוני "חמת" מעוצבים בהתאם לצרכים המיוחדים של כל לקוח על-פי המידות, העיצוב והסגנון האישיים. בתערוכה יוצגו מקלחונים מרובעים, מעוגלים ופינתיים לאמבטיה, למקלחת ולג'קוזי במגוון עיצובים.
אביגדור כהן, מנכ"ל "מרחב", חברת האחזקות של "חמת", "חרסה", "ליפסקי" ו"חמת מקלחונים", מציין כי ביתן הקבוצה בתערוכה עוצב בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים והוא מדגיש את אסטרטגיית הקבוצה להציע מגוון של מוצרים מתקדמים באיכות גבוהה ובעיצובים עדכניים, היוצרים מראה מושלם, " Total Look" בעיצוב המטבח ובאמבטיה.

תאריך:  19/04/2004   |   עודכן:  19/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il