"תרשה לעצמך לחיות קצת" מיצובישי עולה בקמפיין פרסומי ללנסר דגמי 2005
הקמפיין בהיקף של כ - 3 מיליון ש"ח.
חברת כלמוביל, יבואנית "מיצובישי" עולה בקמפיין פרסומי חדש ללנסר החדשה, תחת הסיסמא: "תרשה לעצמך לחיות קצת".
הקמפיין בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח, הוכן על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, יעלה לאוויר בתאריך 20.4.04 ויכלול פרסום בטלוויזיה ובעיתונות.
בסרט יראו את הלנסר בסיטואציות ספורטיביות ומלאות אדרנלין, כשהכותרות שמופיעות במקביל, מתארות סיטואציות מחיי היומיום של כל אחד מאיתנו. המטרה היא להדגיש שכשנוהגים ברכב הנכון, גם בביצוע הפעולות היומיומיות ביותר ניתן להנות מהנהיגה.
קמפיין הלנסר מבוסס על דגם ה EVO VIII שהוא דגם המרוצים של מיצובישי לתחרות הראלי העולמית. זו הגרסה השמינית של הלנסר EVO שהפכה לאגדה. מכלולי הרכב המתקדמים מהווים תצוגת תכלית ליכולתם הטכנית של מהנדסי מיצובישי, נבחנים במסלול המרוצים, ומשמשים גם בתכנון מכוניות הכביש.
קרדיטים משרד הפרסום ראובני פרידן IPG:
אורך הסרטון: 30 שניות
סמנכ"ל קריאטיב: גיא גורן
ראש צוות: אדם בני
קופירייטר: עומר נוי
ארטדיירקטור: אורי נווה
סמנכ"לית לקוחות : מירי סיני
סופרוייזרית: שיבולת אלקובי
תקציבאית: גינת זהבי
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה : רונית זוהר
פלנרית: סיגל דרדיקמן
מנהלת מח' הפקה: איריס ישראלי
מפיקת משרד: דנה זינגר