שוקולד פרה כשלגון על מקל - בינתיים רק בתרגיל סטודנטים במכללה לפרסום ושיווק של איגוד המפרסמים.
לאחרונה פורסם כי עלית בוחנת אפשרויות להרחיב את מותג הפרה למוצרים נוספים.
במכללה לשיווק ופרסום של איגוד המפרסמים בישראל החליטו לא לחכות לעלית, והכינו כתרגיל 5 קמפיינים להצגת שורה של שלגונים חדשים תחת מותג הפרה.
הסטודנטים ערכו פרזנטציה מקיפה, שכללה בין היתר גם רעיונות למודעות ולסרטי פרסום בטלוויזיה לפני הבוחנים: פיני מזרחי - שותף הפרסום פלד lll מזרחי; יגאל שמיר, לאחרונה סמנכ"ל קריאטיב בפרסום גיתם ואביטל יוגב, מרצה וכותבת בנושאי פרסום ושיווק.
אורח הכבוד של המכללה היה שאול שלח, מנכ"ל חטיבת המתוקים של עלית, ומי שהוכתר כאיש השיווק של חודש מרץ ע"י ועדת השיווק של איגוד המפרסמים.
שלח סירב, כמובן, לגלות אם יש לעלית תכניות לגבי שוק השלגונים אך אישר כי מבחינה שיווקית תיתכן בהחלט תחרות בין עלית לשטראוס כמותג מול מותג.
"נהניתי מכל רגע" אמר שלח והחמיא לסטודנטים על רמת המצגות ועל הרעיונות השיווקיים הרעננים שהוצגו בפניו.