X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ADP
▪  ▪  ▪

חברת ADP מארה"ב בחרה בפתרון תובנה עסקית (BI) של פנורמה הישראלית
היקף העסקה מוערך בכ-1.5 מיליון שקל.
חברת שירותי העובדים ADP מארה"ב בחרה בפתרון תובנה עסקית (BI) של פנורמה הישראלית, המבוסס על טכנולוגיית NovaView של החברה. ADP היא ספקית שירותי משאבי אנוש מקיפים, הכוללים פתרונות מיקור חוץ מסורתיים ומבוססי אינטרנט המסייעים ליותר מ- 45,000 מעסיקים בעולם לאייש, לנהל, לשלם, ולשמר את עובדיהם.
ADP מספקת פתרונות משכורות ללקוחות ב-26 מדינות, מפיקה מדי יום כ-30 מיליון תשלומי שכר לאנשים ברחבי העולם, ומנפיקה יותר מ-43 מיליון אישורי שכר שנתיים בצפון אמריקה.
רוני רוס, יו"ר פנורמה, אומרת כי הדגש של פרויקט ה-BI הוא לאפשר צפייה במידע על לקוחות ועובדים במרכזי שרות לקוחות של ADP הפרוסים ברחבי ארה"ב, והוא מקיף 550 משתמשים בכ-25 מוקדי שירות לקוחות (Call Centers).
המטרות האסטרטגיות של הפרויקט הן להפוך שימוש במידע לנשק תחרותי, לטייב מערך כישורי ניהול שירות לקוחות ואינטראקציות עם לקוחות, ולספק שירות ברמה הגבוהה ביותר יחד עם הפחתת עלויות והגדלת הכנסות.
הפתרון מאפשר העברת שאילתות והורדתן מהמערכות התפעוליות אל מערכת ה-BI של פנורמה תוך מתן גישה ישירה למשתמשים אל הנתונים, וכן חיסכון ניכר בזמן המוקדש לאיסוף נתונים.
רוס מציינת כי פנורמה נבחרה כספקית טכנולוגיית ה-BI של ADP ממספר גדול של סיבות, ביניהן השטח הקטן אותו תופסת המערכת והיותה מבוססת "לקוח רזה" (ללא Applets) עם תכונות של יישום שולחני מלא, ארכיטקטורה פתוחה הדורשת תחזוקה מינימלית, היכולת למנף תכונות שירותי ניתוח של שרת MS SQL 2000 ואינטגרציה עם תכונות האבטחה Windows active directory ו- MS SQL Server 2000 Analysis Services. לא פחות חשובות היו תכונות קלות השימוש למשתמשי קצה (שיתוף דוחות, בדוחות דואר אלקטרוני, ממשק משתמש גרפי אינטואיטיבי, ועוד) המביאה לצורך מועט בהדרכתם, והיכולת לצפות בנתונים במבני נתונים רבים.
בין התכונות האחרות של מערכת NovaView של פנורמה שסייעו לבחירה בכלי על-ידי ADP: הביצועים והסקלאביליות של פנורמה על שרת Web ללא עיבוד בצד ה- Client, זמינות גבוהה ומיומנות של שירותי תמיכה טכנית, היכולת לייצא נתונים ליישומים חיצוניים כמו אקסל, והיכולת לטפל בשינויי מבנה נתונים תשתיתי בלי לדרוש בנייה מחדש של דוחות ותבניות מותאמות.
גם היכולת לתמוך בצרכי רמות שונות של משתמשים, ומתחילים ועד משתמשים מסיביים, והיציבות והאמינות של היישום ושל חברת פנורמה, היו גורמים מסייעים להתקנה מוצלחת זאת.

תאריך:  21/04/2004   |   עודכן:  21/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il