X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי
▪  ▪  ▪

בנק לאומי מציע ללקוחות הצעות שיווק אישיות באמצעות מערכת "אינג'ניו"
בנק לאומי משיק היום מערכת חדשה, המיועדת להציג ללקוחות הבנק הצעות שיווקיות אישיות, המיוצרות עבור כל לקוח באופן אישי בזמן אמת. המערכת פותחה על ידי חברת "אינג'יניו" הישראלית, מקבוצת פורמולה ויז'ן, הותקנה ומופעלת בימים אלו בהצלחה ב "ישיר הראשון" מקבוצת לאומי.
המערכת מאפשרת הלכה למעשה, לפתח יכולת, המבחינה בין לקוח ללקוח, ולספק לכל לקוח מוצרים ושירותים על פי צרכיו, העדפותיו ודרישותיו הייחודיות לאותו מועד.
בחברת אינג'ניו ציינו היום, "כי בעת פנייתו של הלקוח לבנק, המערכת מאפשרת להציע לו הצעה שיווקית ממוקדת לפי צרכיו, בזמן אמת. התוכנה סורקת ומנתחת את חשבון הלקוח, את המוצרים הבנקאיים המוחזקים על ידו, ואת הפעילויות האחרונות, ומציעה לו הצעה שיווקית הממוקדת לרגע פנייתו של הלקוח. כל זאת ניתן לבצע בכל ערוצי השירות של הבנק".
בבנק לאומי אומרים, כי מערכת "אינג'יניו" מהווה כלי חשוב המאפשר לנצל את כל המידע שנצבר על הלקוח, בתוספת המידע על המוצרים הבנקאיים השונים, ולהפיק מהם הצעות שיווקיות אטרקטיביות. התוצר של המערכת כולל הצעות שיווקיות שמשפרות את השירות ומרחיבות את סל ההזדמנויות השיווקיות.
כמו-כן, ציינו בלאומי, כי "המערכת מאתרת חשבונות בהם היתרה גבוהה מהרגיל בתקופה זו של החודש, ומציגה ללקוחות המתקשרים את האפשרויות לסגירת הכסף הפנוי בהשקעה נושאת ריבית. הצעה שיווקית ממוקדת ועדכנית מתקבלת על ידי הלקוחות כשירות משופר, הרואה את הלקוח במרכז".
בלאומי הדגישו, כי הבנק מקים מערכות נתונים הבנויות לתת ללקוחות את הפתרונות הטובים ביותר מפולחים לכל סוג של לקוח, ולצורך כך משפר את יכולת איסוף המידע, השליפה החיתוך ובניית מודלים המותאמים לצרכיו הייחודים של כל לקוח. העברת המידע, משלב הניתוח ועד הביצוע, מתבצעת במהירות רבה עד רמה של זמן אמת.
בכוונת לאומי להרחיב שירות ייחודי זה למוקד לאומי CALL, למנויי לאומי באינטרנט ולכל סניפי הבנק.
אודות Ingeneo
"אינג'יניו" היא חברה צעירה ישראלית, מקבוצת פורמולה ויז'ן. החברה ממוקמת בהרצליה. מנכ"ל החברה, מר בני בסל, צופה כי שנת 2004 תהיה שנה שתציב את החברה במקום מרכזי בתמונת מערכות CRM מתקדמות בארץ ובשוק הפיננסי והטלקום בחו"ל.
אודות פורמולה ויז'ן
פורמולה ויז'ן טכנולוגיות ( FVTבבורסה לני"ע בתל-אביב) שייכת לקבוצת פורמולה (NASDAQ: FORTY). פורמולה ויז'ן מחזיקה בפורטפוליו כ-15 חברות שבסיסן בישראל המפתחות פתרונות בתחומי טכנולוגיית המידע עבור שווקים בינלאומיים. קבוצת פורמולה היא קבוצת התוכנה הגדולה בישראל ופועלת בישראל וברחבי העולם. אתר אינטרנט: www.formulavision.com

תאריך:  21/04/2004   |   עודכן:  21/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il