X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז סודות היופי
▪  ▪  ▪

"סודות היופי" - טיפולים אסתטיים ברמה אחרת.
אם תמיד חששת ללכת לים בביקיני בגלל שיערות עודפות או נימים אז כיום ניתן להגשים חלום של שנים במרכז 'סודות היופי'. כבר מהטיפול הראשון תראי תוצאות, בקרוב תוכלי להיות מטופחת ויפה בחוף הים וגם באינטימיות חדר המיטות. להיות חלקה משיערות זו לא רק משאלת לב, זו גם אפשרות, בסוף הטיפול תוכלי לא להאמין למגע הידיים על העור החלק משערות, חלום שיהפוך למציאות.
נתוני גוף טבעיים, שינויים בעקבות הזמן, תהליכים בגופינו המזקינים את העור וגורמים להתבונן במראה ולא להאמין הם כיום תהליכים הפיכים.היום ניתן להחזיר את גלגל הזמן אחורה. ב'סודות היופי', רשת טיפולים אסתטיים, ניתן להצעיר את עור הפנים, ניתן להעלים נימים ובכך להוריד שנים מהמראה הכללי ולהישאר יפים מטופחים ומגשימים חלום. ב'סודות היופי' התוצאות מדהימות, האווירה ייחודית, ביתית ונעימה והיחס אישי לכל אחד.
ב'סודות היופי' על כל ארבעת שלוחותיו בישראל, ניתן להינות מטיפולי אסתטיקה מתקדמים, הרחקת שיער לא רצוי באופן מושלם לטווח ארוך מכל חלק בגוף באמצעות לייזר, הצערת עור הפנים, העלמת נימים בלייזר והעלמת פיגמנטציה וכתמי גיל. 'סודות היופי' קיימים כבר 12 שנה עם מוניטין והצלחות במקום שאחרים נכשלו.
ב'סודות היופי' מעניקים את כל מגוון הטיפולים האסתטיים ברמה הגבוהה החל משלב הייעוץ אישי ועד לגמר הטיפול. יחס חם של אנשי הצוות מלווים מהצעד הראשון ועד לתוצאה הרצויה, על פי תוכנית טיפולים אישית ומקיפה .ב'סודות היופי' מגוון הטיפולים ניתנים על ידי רופאים מוסמכים אשר נבחרים בקפידה ומעניקים טיפול יסודי ואמין.
ב'סודות היופי' מעניקים חוויה של קוסמטיקה ברמת מחלקה ראשונה. טיפולי פילניג קריסטלים , טיפולים קוסמטיים , הסרת שיער בשעווה וחבילות פינוק. הטיפולים אינם כואבים, מהירים ואינם פולשניים.
הסרת שיער בלייזר
הרחקת שיער לא רצוי באופן מושלם לטווח ארוך מכל חלקי הגוף באמצעות לייזר . זהו טיפול מהיר וחדשני שאינו משאיר סימני מריטה גילוח או צלקות ומותיר את הגוף חלק ונקי משיער.הטיפול יעיל במיוחד באזורים רגישים כמו אזור הפנים או אזור הביקיני ומביא לתוצאות מרשימות באזורים נרחבים יותר כמו הרגלים או הגב ובאזורים עתירי שיער כמו בית השחי הטיפול מיועד לנשים וגברים כאחד.
חידוש עור הפנים
'סודות היופי' מאפשר לכם לחזור בזמן ולהשיב לעורכם את המראה הצעיר החלק והנקי של פעם. טיפול המהפכני נחשב למתקדם מסוגו ומיועד לגברים ונשים. התוצאות משמעותיות ומהירות מסלק כתמי פיגמנטציה ונמשים, נימי דם בפנים צואר ומחשוף. מעלים קמטוטים קטנים משפר ומחדש את מרקם העור.
העלמת נימים בלייזר
כיום ניתן להעלים נימים באיזור הפנים , רגליים באמצעות טכנולוגיית לייזר והבזקי אור.
הטיפול בכלי דם בסודות היופי:
נימי דם וורידים עדינים ניתנים לטיפול באמצעות לייזר Nd:YAG 1064 nm laser technology ובאמצעות קוואנטום SR/ I.P.L (הבזקי אור). טיפול חדשני ביותר שאינו משאיר סימנים , לעומת השיטה הישנה של הזרקות. הטיפולים אינם כואבים, מהירים ואינם פולשניים.
  • * מבצעים מיוחדים במהלך החודשים אפריל מאי
  • *

תאריך:  09/05/2004   |   עודכן:  09/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il