X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומפאק ישראל
▪  ▪  ▪

ענקית הסלולר הבריטית וודאפון (Vodafone) בחרה בפתרון של קומפאק לניהול שירותי טלקומוניקציה עבור הרשת הסלולרית מבוססת טכנולוגיית GPRS שלה. שילוב ופרישת המערכת יתבצעו באמצעות יחידת השירותים של קומפאק - Compaq Global Services.
המערכת של קומפאק, הקרויה - TeMIP (Telecommunications Management Information platform), משלבת בתוכה יכולות של ניהול רשת וניהול שירותים ומספקת תמונה כוללת מקצה לקצה של שירותי ה-GPRS במרכז התפעול של וודאפון. כך יוכלו אנשי התפעול של וודאפון לעקוב בזמן אמת אחר כל מרכיב ברשת העלול להשפיע על רמת איכות השירות ולבדוק את תפקודו באופן רציף.
וודאפון בחרה בפתרון ה-TeMIP של קומפאק בגלל יכולתו המוכחת לשפר את טיב השירות ולייעל את ניהול הרשת.
המערכת תאפשר לוודאפון להבטיח רציפות של רמת שירות גבוהה ולקבל מידע מוקדם על בעיות המשפיעות על השירות תוך דירוג העדיפויות על פי דחיפותן. המערכת מאפשרת לנהל את כל מרכיבי תשתיות הרשת, החל מרשת הגישה של הרדיו, דרך רשתות התמסורת ומיתוג מנות וכלה ביישומים ובשרתים. באמצעות ריכוז כל הנתונים על גבי מערכת אחת יוכלו אנשי התפעול לראות בזמן אמת, כל בעיה ברשת.
דייב טארגט, מנהל התפעול של וודאפון, אמר: "דרשנו מערכת שתשלב יכולות ניהול רשת ושירותים על מנת להבטיח איכות שירות גבוהה באופן רציף יחד עם מינימום מאמץ הנדרש מאנשי התפעול להכיר טכנולוגיות ניידות מתקדמות חדשות. באמצעות Compaq Global Services הצלחנו להגדיל את רמת היעילות של ניהול רשתות הדור השני (2G) שלנו, וכעת אנו מרחיבים זאת גם לרשתות ה - GPRS שאנו מספקים".
משה לסמן, מנהל אגף Compaq Global Services, קומפאק ישראל, אמר: "וודאפון דרשה שותף פתרונות בעל הבנה מקיפה בתחום העסקים הסלולריים. ההיצע העשיר של קומפאק בתחומי מערכות התפעול, פתרונות ניהול רשתות, שירותי רשת מתקדמים ופתרונות IP ניידים, מאפשר לנו לסייע למפעילות סלולריות דוגמת וודאפון לבצע את המעבר לרשתות הדור הבא המאופיינות ברמת מורכבות גבוהה. קומפאק משלבת בין מוצרים מובילים, שותפים עסקיים ושירותים מקיפים ברחבי העולם, ומערכת ה - TeMIP מיושמת כבר אצל למעלה מ-150 מפעילי רשתות טלקום ברחבי העולם".
לענקית הסלולר הבריטית וודאפון 12.8 מיליון לקוחות והיא מעסיקה מעל 10,000 עובדים. בנוסף לאספקת שירותים סלולריים, מספקת החברה מוצרים ושירותים באמצעות מערך של חנויות ומפיצים ברחבי בריטניה.
  • *
קומפאק, אשר נוסדה ב-1982, היא ספקית מובילה של פתרונות וטכנולוגיה. קומפאק מתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת חומרה, תוכנה, פתרונות ושירותים, כולל פתרונות מיחשוב ארגוני המובילים בתעשייה, פתרונות אל-כשל ושרידות למשימות קריטיות, פתרונות תקשורת, שירותי מיקור חוץ, מחשבים שולחניים וניידים הנמכרים ביותר מ- 200 מדינות.
מידע על קומפאק, מוצריה ושירותיה זמין ב-www.compaq.com.
קומפאק ישראל פועלת כחברת בת של קומפאק העולמית ומרכזה ברעננה. מוצרי קומפאק ושירותיה נמכרים בישראל ישירות ובאמצעות רשת של משווקים מורשים הפרושה ברחבי הארץ. מקצועני קומפאק ישראל מתמחים באספקת פתרונות כוללים לאינטרנט ומסחר אלקטרוני, ERP, רשתות, תשתיות לעידן האינטרנט ופתרונות תפעוליים וניהוליים כוללים.

תאריך:  21/12/2001   |   עודכן:  21/12/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זילבר מיכל, היי לייט תקשורת שיווקית
- הודעת מטעם בינת תקשורת
רוגל רענן, דורן תקשורת
- הודעה מטעם ברוד-נט
שקד שני, עו"ד
ביטוח אחריות מקצועית לעו"ד, גם השנה באמצעות חידוש-מרוז, באיילון
רונית ויינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מוטורולה ישראל
מחלקת דוברות
- הודעה מטעם משרד יחסי ציבור דוד גולן;
המחלקה תייעץ לגופי הרווחה ולארגונים בין השאר גם בנושאי גיוס כספים ובדרכי הפנייה לקרנות התומכות, לקבלת תמיכה כספית בפעילותן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il