X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תים
▪  ▪  ▪

חברת תים מחשבים ומערכות, ספקית פתרונות תקשורת, מחשוב ואבטחת מידע, מרחיבה את היקף פעילותה בתחום מערך הפתרונות והמוצרים שהיא מציעה בתחום הגיבויים ואתרי גיבוי, וזאת עם חתימה על הסכם נציגות עם חברת CNT. חברת CNT (נאסד"ק: CMNT), המתמחה העולמית במתן פתרונות אחסון וחלוצה באספקת פתרונות אחסון מבוססי IP, פיתחה טכנולוגיות שונות המייעלות ומוזילות את תהליך הקמת מערך אתרי גיבוי בארגון. ל-CNT שירותים ומוצרי אחסון חדשניים, הנשענים על תשתית תקשורת מבוססת WAN, המאפשרים לחברות למקם את אתרי הגיבוי שלהן בכל נקודה על הגלובוס ללא הגבלת מרחק מהאתר הראשי.
לפתרונות שמציעה CNT יתרונות מובילים בתחום ה- SAN (Storage Area Network) המבדלים אותה באופן משמעותי מחברות אחרות והיא פועלת עם מערכות אחסון SAN של מגוון חברות. בשיטה המסורתית והמוכרת, אופן יצירת גיבוי מרוחק מהאתר הראשי, נעשה באמצעות ערוצי Fiber ייחודיים ויקרים, המותאמים נקודתית לאופי מטרת הגיבוי ומוגבלים למרחק של כשישים ק"מ, דבר שהגביל וייקר באופן משמעותי את תהליך יצירת הגיבוי בין האתרים. כעת, עם הבשלתה של הטכנולוגיה שפיתחה CNT מתאפשר תהליך של יצירת גיבוי למרחקים בלתי מוגבלים, על קווי תקשורת רגילים, בעלות נמוכה הרבה יותר. יתרון נוסף לטכנולוגיה זו, הוא בעובדת היותה זמינה יותר לאתרים וביכולתה לשלב מחלקות שרתים, אחסון ותקשורת באופן מולטי דיסיפלינארי. מערכות האחסון של CNT מקנות לארגונים גישה למידע זמין, מעודכן ומאובטח, תוך שהן מספקות חלופה אידיאלית במקרה של אובדן מידע קריטי והצורך בהתאוששות מאסון.
סמנכ"ל טכנולוגיות בתים, צבי ברונר: "אפיון ויישום של מערכות גיבוי המתאימות לארגון, דורש פיתוח אסטרטגיה ייחודית וממוקדת. אנחנו מתמודדים היום עם הצורך ההולך וגובר בבחירת מערך הולם לאתרי גיבוי, יחד עם קשיים הנובעים ממגבלות פנימיות וממורכבות של מוצרים. ל-CNT טכנולוגיה המבצעת תהליכים חדשניים, המסייעים לעסקים לבחור באופציית הגיבוי המאפשרת זמינות גבוהה, מגנה על נתונים ואינה משפיעה על התפוקה או מהימנות המערכת. אנחנו מאמינים כי, קבלת נציגות CNT תחשוף אותנו בפני קהלי יעד חדשים ותרחיב את פעילותנו. היום, יותר מתמיד, אנחנו יודעים בודאות שאין גוף שלא זקוק למערכת גיבוי איכותית, ובכוונתנו לפנות באופן יזום למגוון סקטורים דוגמת חברות ביטוח, בנקים, משרדי ממשלה, שירותי בריאות ואחרים עם הצעה מגובשת על בסיס הטכנולוגיה של CNT".
------
קבוצת תים, מקבוצות המחשוב הגדולות בארץ, נסחרת בבורסת תל-אביב משנת 1983. בקבוצה למעלה מ-1,400 עובדים, כשמחזור השנתי שלה עומד על כ-160 מיליון דולר. חברת תים מחשבים ומערכות, פעילה בכל מגזרי המשק הישראלי ובכל תחומי המחשוב, ומתמחה במתן פתרונות מקיפים ללקוחותיה השונים, בכללם מערכות Unix (SUN), מערכות אחסון (EMC), שרתי אינטל (Compaq, HP), התמחות בפרוייקטים בסביבת מיקרוסופט, תקשורת (Nortel, סיסקו, Cabletron), אבטחת מידע (צ'ק פוינט, סימנטק, NAI). בנוסף, מתמחה תים במיקור חוץ (Outsourcing), המבוסס על תחומי הפעילות המוזכרים, ניהול פרוייקטים, אינטגרציה ובפיתוח תוכנה ופרויקטים באמצעות בית התוכנה תים סופט.

תאריך:  21/12/2001   |   עודכן:  21/12/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il