X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיגריות NEXT
▪  ▪  ▪

סיגריות NEXT שהושקו לפני חודשיים ניתנות להשגה בתום חודשיים בלבד מאז השקתן ביותר מ-9,000 נקודות מכירה. הסיגריות החדשות משווקות על-ידי חברת מ.ח. אלישר הפצה בע"מ (המפיצה הבלעדית של סיגריות "פיליפ מוריס פרודקטס" בישראל, הכוללות אתMarlboro , Parliament ו-L&M).
מנכ"ל החברה, ניר כספי, מסר כי כבר עתה ניתן להכתיר את ההשקה כהצלחה גדולה. "כיום ישנן בישראל כ-11,000 נקודות המוכרות סיגריות, ובכ-9,000 נקודות מוכרים את סיגריות נקסט החדשות. זהו שיעור חדירה גבוה במיוחד, המהווה עוד הוכחה לכך שהשוק היה צמא לסיגריות בפלח המחירים הנמוכים".
סיגריות NEXT, המותג הבינלאומי מבית "פיליפ מוריס פרודקטס" הושק כבר בשלוש מדינות. זוהי סיגריה מתערובת אמריקנית איכותית ומחירה המומלץ לצרכן הוא 11 ש"ח. הסיגריה החדשה הושקה בשני סוגים במקביל, Full Flavorו Lights באריזות בצבעי כחול ותכלת, וממוצבת בקטגוריית הסיגריות מהמחיר הנמוך, שנשלטה עד כה על-ידי Time ו-Pall Mall.
עוד מסר ניר כספי, מנכ"ל החברה: "מטרתה של סיגריית NEXT להציע אלטרנטיבה של סיגריה מתערובת אמריקאית איכותית למעשנים המחפשים מוצר פחות יקר. עם מערכת הפצה קיימת, קמפיין שיווק חדשני ומוצר מצוין הצלחנו ליצור נוכחות חזקה בקטגורית המחיר הנמוך".
על מסע הפרסום וקדום המכירות:
NEXT מגיעה באריזה בצבעי כחול ותכלת. המותג נתמך על-ידי מסע פרסום רחב היקף בעיתונות ופעילות קידום מכירות שפותחו על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היקף מסע הפרסום והקד"מ נאמד בכמיליון דולר.
המסר של המותג החדש: NEXT - הדבר הבא, תערובת אמריקנית איכותית ב-11 ש"ח.

תאריך:  30/05/2004   |   עודכן:  30/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il