X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וטקס
▪  ▪  ▪

ורטקס ישראל פותחת משרדים בסינגפור.
מישל אלף, לשעבר מנהלת פיתוח העסקים של קומטאץ', תנהל את הפעילות בסינגפור
ורטקס ישראל, מקבוצת ורטקס העולמית ואחת מקרנות הון הסיכון המובילות בישראל, הודיעה השבוע על פתיחת שלוחה בסינגפור. המשרד בסינגפור נועד לקידום הפעילות העסקית של הקרן ושל חברות הפורטפוליו שלה בסינגפור ובאזור אסיה פסיפיק. משרד זה מתווסף למשרדי ורטקס ישראל בארץ ובארה"ב.
המשרד בסינגפור נועד לסייע לחברות הפורטפוליו של ורטקס בפיתוח עסקי כגון הבאת לקוחות, שותפים אסטרטגיים ומשקיעים מסינגפור ומזרח אסיה. מישל אלף, התמנתה לפני מספר חודשים כמנהלת פיתוח העסקים של ורטקס ישראל בסינגפור ובסין, ותנהל את הפעילות באזור זה . תפקידה העיקרי של מישל יהיה לסייע לחברות הפרוטפוליו של ורטקס בפיתוח עסקי ושיווק במזרח אסיה. מישל תיצור קשרים בין חברות הפרוטפוליו של ורטקס לבין שותפים עיסקיים ולקוחות פוטנציאלים. מישל אלף תאתר מקורות מימון ממשקיעים מקומיים ותיזום קבלת מענקים ממשלתיים.
בתפקידיה הקודמים שימשה אלף כמנהלת פיתוח העסקים של קומטאץ' ישראל בסין. חברת קומטאץ' היא מהמובילות בעולם במתן פתרונות דואר אלקטרוני. מישל עבדה גם כמנהלת הפיתוח העסקי במזרח אסיה בחברת טרגטמאץ', חברה ישראלית המספקת תכני אינטרנט, וכן עבדה בחברת ספארקאייס, חברה מובילה במתן שירותי e-commerce, וב-CNN (סי.אן.אן) בבייג'ינג.
מישל בעלת תואר ראשון בהצטיינות בסינית (מסורתית ומודרנית), מבית הספר ללימודי אפריקה ולימודים אוריינטלים, אוניברסיטת לונדון, אנגליה.
יורם אורון, מנכ"ל ורטקס ישראל אומר כי " מזרח אסיה היא אחד השווקים הגדולים והחשובים בעולם. ישנו פוטנציאל גדול לקיום שותפויות אסטרטגיות בין חברות ישראליות וחברות מזרח אסיאתיות בתחום המחקר והפיתוח, כמו גם בתחומי תשתיות ושיווק. באמצעות הסניף נוכל להרחיב את ההזדמנויות העסקיות באזור זה עבורנו ועבור החברות בפורטפוליו שלנו ".
"נסיונה העסקי של מישל אלף בסין יסייע לוורטקס בחיזוק קשריה העסקיים הקיימים וקידום קשרים עסקיים חדשים באזור מזרח אסיה. הסניף נועד לגשר על הבדלי השפה, התרבות והריחוק הגיאוגרפי בין ישראל ואזור אסיה פסיפיק. באמצעות סניפי ורטקס בסינגפור, הונג-קונג, טייפה, בייג'ינג, ושנחאי וקיום שותפויות עם משקיעים אסטרטגים מאזור אסיה פסיפיק, אנחנו מסוגלים להציע לחברות ישראליות תמיכה וקידום פעילות עסקית באזור זה", הוסיף יורם אורון.
אודות קרן ורטקס ישראל:
ורטקס ישראל הינה קרן הון סיכון המנהלת השקעות בהיקף של כרבע מיליארד דולר וחברה ברשת הקרנות הבינלאומית ורטקס גרופ המנהל השקעות בהיקף של למעלה ממיליארד דולר. משרדי קבוצת ורטקס פרושים בארה"ב, בריטניה, דנמרק, סינגפור, ישראל, טיוואן, הונג קונג וסין. ורטקס ישראל מנוהלת על-ידי יורם אורון ומשקיעה במיזמים טכנולוגיים בשלבים מוקדמים, בישראל ובצפון אמריקה, ומסייעת לחברות המושקעות בגישה להון סיכון בינלאומי, בקשרים לשותפים אסטרטגיים ובניהול רכישות ומיזוגים. ורטקס ישראל משקיעה בתחומי הטלקומוניקציה, רשתות מידע וטכנולוגיות אינטרנט. על שותפיה הניהוליים נמנים Singapore Technologies ודיסקונט שוקי הון. משקיעים בינלאומיים נוספים כוללים -
, Creative Technology ,Hitachi ,Seiko, Nomura ,JAFCO ,Nikko Capital, Mellon Ventures ו- .SCPבפורטפוליו ההשקעות של ורטקס מעל ל - 40 חברות, בהן "טרדיום" שנמכרה ל"ורטיקל נט", "טלגייט" שנמכרה ל"טריון", "מטלינק"" ,(NASDAQ: MTLK) מורקום" שנמכרה ל"ליברייט", "ויז'ן טק" שנמכרה ל"ברודקום"," SHLטלמדיסין" ,(SWX: SHLTN) "פאוארדיזיין", "אימג' איי.די.", "אקטליס נטוורקס", "סקופוס נטוורקס טקנולוג'יס", "קונגרואנסי", "הייפרצ'יפ","סולידום סיסטמס" ועוד.
למידע נוסף ניתן לבקר באתר החברה www.vertexisrael.co.il
אודות דיסקונט שוקי הון
דיסקונט שוקי הון, השותפה בחברת הניהול של קרן ורטקס, התחייבה להשקיע בקרן 15 מליון דולר. המעורבות של דיסקונט שוקי הון בקרן הינה נידבך בפעילות עניפה של דיסקונט שוקי הון בתחום קרנות הון הסיכון שבהקמתן, ניהולן ופיקוחם היא מעורבת בהיקף השקעה של כ- 70 מליון דולר.

תאריך:  26/12/2001   |   עודכן:  26/12/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il