טמפוני o.b בקמפיין ובשילוט חוצות חדש: "תחבושת? לא בבית ספרנו"
הקמפיין מדגיש כי o.b הוא המותג מספר 1 בשוק הטמפונים בישראל
שילוט החוצות פונה בעיקר לנערות ויעלה על גבי 1,300 תחנות אוטובוס ברחבי הארץ.
טמפוני o.b יוצאים עם קמפיין ושילוט חוצות חדש שכותרתו: "תחבושת? לא בבית ספרנו". הקמפיין, מבית היוצר של "פרסום מלניק", מדגיש כי טמפוני o.b הינם המותג המוביל בשוק הטמפונים בישראל עם נתח שוק כמותי של כ- 55% (על פי דו"ח נילסן), יעלה על גבי 1,300 תחנות אוטובוס ברחבי הארץ למשך כשבועיים, בהיקף כספי מוערך של 100 אלף דולר, וילווה בפרסום בטלוויזיה ובמבצעים ברשתות.
טמפון o.b מזוהה בעיקר עם איכות ואמינות, טמפון שאפשר לסמוך עליו, ונהנה ממודעות הקרובה לשיעור של 100%. o.b מזוהה בעיקר עם נשים צעירות המעונינות בביטחון מלא בימי המחזור, נשים עצמאיות ומתקדמות. טמפוני o.b משווקים בישראל על-ידי חברת דיסקוטרייד.
לדברי יואל אסרף, סמנכ"ל השיווק בדיסקוטרייד משווקת o.b"הטמפון נחשב כמוצר מתקדם יותר מהתחבושת, ומעניק יתרונות רבים לאישה התואמים את רצונותיה כאישה מודרנית וחופשייה. ממחקרים עולה כי מי שמנסה להשתמש בטמפונים תכיר ביתרונותיהם ותטה להמשיך להשתמש בהם לכל אורך ימי המחזור".