X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

קמפיין הבאז מספר 1 בישראל של פריגת - הצלחה חסרת תקדים!!!
צריך להצדיע לחברה שהייתה מוכנה לקחת סיכון ולהודיע 12 שעות מראש על המופע של להקת משינה ועל המיקום בו תתקיים ההופעה (פרסום על מיקום ההופעה כשעתיים בלבד לפני ההופעה!!!).
אסטרטגיה זו נבחרה לאור העובדה כי בשוק המוצף באירועים בהם מושקעים תקציבים גדולים מאד, גם בדרך של לומר (לפרסם) מהו השואו וגם ב-לומר (לפרסם) היכן הוא מתקיים, צריך ליצור בידול אסטרטגי. הבידול האסטרטגי של פריגת היה ביצירת "שיחת עיר" סביב השקת קמפיין פריגת שותים מוזיקה ישראלית.
פריגת, לקחה בחשבון כי עצם הבחירה בלהקת משינה ובחירת אופי וסוג האירוע, קרי, מופיעה על גג בניין - הם אלה המסוגלים לסחוף למעלה מ-10,000 איש ולשנות לאנשים תוכניות יום שישי, תוך מספר שעות קצר ולהביאם לראות את הסצנה הכי חמה בעיר. ומאידך לגייס גם את כל המדיות האלקטרוניות והכתובות שיחשפו את המהלך מקצה לקצה.
זו בהחלט יריית פתיחה המייצרת שיחת עיר חזקה בקרב הציבור, גם בקרב אלה שלא נכחו באירוע.
לא היה ספק למי שנכח וצפה באירוע - מי משיק אותו ומי יזם אותו, ומכאן נפתחה לפריגת הזדמנות נדירה להמשיך את הקו תחת החשיבה המאגדת אותה לא לרוץ במקום שבו השוק רץ אליו, אלא לצאת בדרכים מקוריות וייחודיות וזו תהיה גישתה גם בשנים הקרובות, תוך הבאת המוזיקה הישראלית ממקומות ייחודיים השמורים רק למותג פריגת.
את הרעיון יזמה והפיקה קבוצת טרגט מרקט בבעלות איתן עצטה, כמהלך אסטרטגי רב שנתי.

תאריך:  06/06/2004   |   עודכן:  06/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il