קמפיין הבאז מספר 1 בישראל של פריגת - הצלחה חסרת תקדים!!! צריך להצדיע לחברה שהייתה מוכנה לקחת סיכון ולהודיע 12 שעות מראש על המופע של להקת משינה ועל המיקום בו תתקיים ההופעה (פרסום על מיקום ההופעה כשעתיים בלבד לפני ההופעה!!!).
אסטרטגיה זו נבחרה לאור העובדה כי בשוק המוצף באירועים בהם מושקעים תקציבים גדולים מאד, גם בדרך של לומר (לפרסם) מהו השואו וגם ב-לומר (לפרסם) היכן הוא מתקיים, צריך ליצור בידול אסטרטגי. הבידול האסטרטגי של פריגת היה ביצירת "שיחת עיר" סביב השקת קמפיין פריגת שותים מוזיקה ישראלית.
פריגת, לקחה בחשבון כי עצם הבחירה בלהקת משינה ובחירת אופי וסוג האירוע, קרי, מופיעה על גג בניין - הם אלה המסוגלים לסחוף למעלה מ-10,000 איש ולשנות לאנשים תוכניות יום שישי, תוך מספר שעות קצר ולהביאם לראות את הסצנה הכי חמה בעיר. ומאידך לגייס גם את כל המדיות האלקטרוניות והכתובות שיחשפו את המהלך מקצה לקצה.
זו בהחלט יריית פתיחה המייצרת שיחת עיר חזקה בקרב הציבור, גם בקרב אלה שלא נכחו באירוע.
לא היה ספק למי שנכח וצפה באירוע - מי משיק אותו ומי יזם אותו, ומכאן נפתחה לפריגת הזדמנות נדירה להמשיך את הקו תחת החשיבה המאגדת אותה לא לרוץ במקום שבו השוק רץ אליו, אלא לצאת בדרכים מקוריות וייחודיות וזו תהיה גישתה גם בשנים הקרובות, תוך הבאת המוזיקה הישראלית ממקומות ייחודיים השמורים רק למותג פריגת.
את הרעיון יזמה והפיקה קבוצת טרגט מרקט בבעלות איתן עצטה, כמהלך אסטרטגי רב שנתי.