תנובה מחדשת אריזות למותג המוביל "עמק" ויוצאת בקמפיין חדש, שהתחיל היום בטיזרים "למה גם אני לא ילד סנדוויץ'"?
שידגיש את הקשר האמוציונלי של הצרכן עם המותג הוותיק מאז 1937
תנובה תשקיע במהלך כ-מיליון וחצי שקל והוא יכלול קמפיין תחת הסיסמא "עמק - ילד סנדוויץ'".
תשלובת החלב של תנובה מחדשת את אריזות המותג הותיק עמק ויוצאת בקמפיין שידגיש את הקשר האמוציונלי לצרכן עם המותג. במרכז הקמפיין יעמוד הקשר הרגשי בין ילד הסנדוויץ' לאמא שלו. במקביל, יודגש השימוש העיקרי בגבינה הצהובה - בתוך הסנדוויץ'.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב, גבינת "עמק" היא מהנכסים החשובים של תנובה ואחד המותגים הישראליים הבולטים. "עמק" הפכה ברבות השנים לשם נרדף לגבינה צהובה והיא הגבינה הנמכרת ביותר בתחום הגבינות הקשות.
למרות זאת, כהחלטה אסטרטגית, אנו מאמינים כי גם במותג מוביל וחזק יש לתמוך באופן שוטף ולחדש כל הזמן".
אריזות המותג המוביל עמק שקיים מאז שנת 1937 ישתנו לצבעים רעננים ובוהקים של אדום, צהוב וירוק, הבולטים על המדף.
על שוק הגבינות הקשות בישראל:
תשלובת החלב של תנובה מחזיקה בנתח שוק כספי של כ-80% מתחום הגבינות הקשות על פי נתוני א.סי.נילסן לשנת 2003. המותג החזק ביותר "עמק" מחזיק נתח שוק של כ-50%.
על הקמפיין:
בסרט הפרסומת החדש למותג "עמק" שנעשה באמצעות גיתם BBDO מופיע ילד סנדוויץ' שהחליט לעזוב את הבית מכיוון שמרגיש שאמו מתייחסת לאח הגדול ולאחותו הקטנה יותר ממנו. בסופו של דבר הם מתפייסים כאשר האמא מגיעה עם סנדוויץ' עמק ואומרת: "מה שחשוב זה לא מה שלמעלה ולא מה שלמטה, אלא מה שבאמצע... ואתה, תמיד תהיה ילד סנדוויץ' של אמא".
כוכב הקמפיין הינו ילד סנדוויץ' תרתי משמע, ילד אהוב וילד שאוהב סנדוויץ עם גבינת עמק.
קרדיטים: משרד פרסום גיתם BBDO, סמנכ"ל קריאטיב-אסי שביט, מנהל קריאטיב-יותם שרון, קופי-איתי גלאון, רומם סרנגה ואשכול נבו, ארט-גל פורת, סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, סופרוויזרית-שירלי כהן, תקציבאית בכירה-שירי בירמן כהן, הפקה-שירלי זלצמן, מאיה מאירי, משרד הפקה: פארדיסו, במאית: איילת מנחמי, מוסיקה: שמוליק נוייפלד