מעמיק שיתוף הפעולה בין האיגוד הישראלי ליחסי הציבור לבין המרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן
קמפיין השנה ביחסי ציבור של דורן תקשורת שזכה בפרס האריה השואג יוצג בפני הסטודנטים בקורס ללימודי יחסי ציבור ודוברות בבר אילן.
האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ומרכז ההשתלמויות של אוניברסיטת בר - אילן מעמיקים את שיתוף הפעולה בין שני הגופים. במסגרת זו, יוצג בימים הקרובים בפני הסטודנטים בקורס ללימודי תקשורת, דוברות ויחסי ציבור, הקמפיין שזכה בפרס "האריה השואג" כקמפיין השנה ביחסי ציבור מבית היוצר של משרד יחסי הציבור דורן תקשורת.
יו"ר האיגוד סילביה בית-הלחמי מוסרת כי במסגרת ההסכם שהושג בין האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות לבין המרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן ישולבו חברי האיגוד בהרצאות בנושאים הקשורים באתיקה מקצועית, והסטודנטים יוכלו לרכוש ניסיון, ולהעמיק את ניסיונם המעשי באמצעות סטאג' במשרדי יחסי הציבור החברים באיגוד. בוגרי הקורסים בבר - אילן אף יוכלו להצטרף בתעריף מוזל כחברים לאיגוד וייהנו מהפעילות המגוונת שבמסגרתו.
אומרת מנהלת המרכז להשתלמויות, ד"ר סמדר פלד: "בקורס ליחסי ציבור ולתקשורת משתתפים בעלי תפקידים בכירים בניהול ובשיווק בחברות ובארגונים ציבוריים וכן ממלאי תפקידים בתחום הדוברות במגזר הציבורי והפרטי. הלימודים בקורס משלבים הרצאות, תרגילים וניתוח אירועים לצד מפגשים עם אנשי מקצוע ועבודה בצוותים לטיפול בנושאים אקטואליים".
בין הנושאים שנלמדים בקורס : מבוא לתקשורת המונים, הכרת מערכת העיתון, יסודות הקשר עיתונאי - דובר, כתיבה עיתונאית, אסטרטגיה תקשורתית במגזר העסקי, ניהול משברים ועוד. בין המרצים בקורס: חברי הנהלת האיגוד אהרון לפידות ואבי גנאור, המשמש כדובר האגוד הישראלי ליחסי ציבור.