X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם דאב
▪  ▪  ▪

דאב משיקה מחדש את סדרת טיפוח השיער
יוניליוור ישראל מצטרפת למהלך עולמי בתחום טיפוח השיער ומשיקה מחדש את סדרת השמפו של דאב עם נוסחת הלחות הייחודית.
נוסחת הלחות החדשה מכילה חומרי לחות והזנה טבעיים, אינה מכבידה על השיער ומעניקה לו מראה בריא, רך ומלא ברק.
יוניליוור ישראל צופה לתפוס נתח של 10% משוק מוצרי
טיפוח השיער, הנאמד בכ-340 מיליון ש"ח בשנה.
המהלך, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, ילווה בקמפיין פרסום רחב היקף וקד"מ בנקודות המכירה.
יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים עם המותג דאב, מצטרפת למהלך עולמי בתחום טיפוח השיער ומשיקה מחדש את סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב עם נוסחת הלחות הייחודית. הסדרה כוללת 9 מוצרי שמפו ומרכך, מתוכן 3 חדשים, למגוון סוגים של שיער.
במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, יוצאת יוניליוור בקמפיין טלוויזיה, פרסום ובעיתונות.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "יוניליוור העולמית רואה בתחום טיפוח השיער תחום אסטרטגי והשקת סדרת טיפוח השיער מהווה חלק ממהלך של מיצוב המותג דאב כ-Beauty Brand המציע לצרכנית מכלול פתרונות לטיפוח. המטרה של יוניליוור ישראל להמשיך ולהיות המותג המוביל לנשים בתחום הטיפוח האישי, תוך ביסוס מעמדה בתחום השיער המהווה מבחינתנו פוטנציאל גדול שטרם מומש.
הסדרה המחודשת הושקה בעולם לאחר מספר שנים של פיתוח ומחקר ארוכים במעבדות יוניליוור העולמיות, הכוללים התנסות ובדיקות בקרב עשרות אלפי צרכניות במדינות שונות. יוניליוור תשקיע במהלך ההשקה 1.5 מיליון דולר במטרה לתפוס 10% מנתח שוק מוצרי השמפו, הנאמד בכ-340 מיליון ש"ח בשנה, ולהמשיך להוביל את קטגוריית הטיפוח הנשי באיכות ובחדשנות".
נוסחת הלחות החדשה מכילה מרכיבי לחות והזנה טבעיים, המגנה על השערה מנזקי האקלים, משטיפות מרובות של השיער ומנזקי הים והבריכה, ולכן מתאימה מאד לאקלים בישראל. שלושה מהמוצרים בסדרה הינם חדשים: שמפו ומרכך לשיער דק/עדין המעניק מענה ממוקד ואיכותי לבעלי שיער דק/עדין וכן שמפו ומרכך בבקבוק אחד (1 IN 2).
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק תחום טיפוח אישי וטיפוח הבית ביוניליוור ישראל: "המותג דאב נתפס כמותג איכותי, מטפח ונשי עם ערכים של רכות, עדינות, לחות וניקיון הנותן מענה כולל לצרכיה של האישה במגוון קטגוריות. לאחר בדיקות ומחקרים בארץ ובחו"ל, אנו יוצאים עם סדרה איכותית, שנותנת מענה ממוקד לשיער באקלים הישראלי. מדובר במוצר איכותי בעל נוסחת לחות חדשה שגם מזינה את השיער וגם מגינה עליו מפני התייבשות השיער מהשמש ומנזקים של שטיפות וחפיפות מרובות".
מנתוני נילסן עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-920 מיליון ₪ בשנה. דאב, כמותג המוביל בישראל בתחום הטיפוח, חולש על מגוון רחב של קטגוריות בהן סבונים, שיער, דאודורנט נשי, טיפוח העור וטיפוח הפנים.
תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 38% ומגלגל כ-340 מיליון ש"ח וכולל בתוכו מספר רב של מותגים ומוצרים. אחריו מדורגים תחום הסבונים (28%), תחום טיפוח הפנים (18%), תחום הדאודורנטים לנשים (9%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).
בקמפיין, דאב ממשיכה את הקו הפרסומי המתבסס על נשים אמיתיות ומציג תובנות צרכניות , הרלוונטיות לכל אישה ואישה. הנשים המופיעות בסרטון אינן דוגמניות אלא נשים "רגילות" המדברות "בגובה העיניים" ובדרך זו יוצרות אמינות והזדהות. הן מעידות הנשים על מערכת היחסים שלהן עם שערן וכיצד דאב פותר את הבעיות הללו ומעניק לשערן לחות, רכות, מגע נעים וברק.
מחירים לצרכן:
שמפו ומרכך באריזה של 400 מ"ל - 15.99 שקל ליחידה.
שמפו ומרכך באריזה של 700 מ"ל - כ - 26.99 שקל ליחידה.
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת הסבון הנוזלי ומאז התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות ובשנת 1999 נכנס לתחום טיפוח העור. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מס' 1 בישראל. ביולי 2000 נכנס דאב לקטגורית הדאודורנטים, ובשנת 2001 נכנס מותג דאב לקטגוריות השיער.
דאב הינו הסבון הראשון בישראל המכיל 25% קרם לחות. כל מוצרי דאב מעניקים ערך מוסף ללקוחה בתחום טיפוח אישי ותורמים לשיפור מצב העור, המאבד את הלחות הטבעית באקלים הישראלי החם והלח. כל המוצרים מכילים לפחות 25% קרם לחות ושומרים על הלחות הטבעית של העור ומעניקים לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ-47 מיליארד יורו בשנה, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, קליק, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב, ולוקס. יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.

תאריך:  07/06/2004   |   עודכן:  10/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il