"דלתא" מציגה קמפיין טלוויזיה חדש בכיכובה של הדוגמנית איזבל אדלר תחת הסיסמה: pure temptation
ההשקעה הכוללת בקמפיין הטלוויזיה עומדת על כ-500,000 דולר.
"דלתא" מציגה קמפיין טלוויזיה חדש תחת הסיסמה pure temptation בהשקעה של כ-חצי מליון דולר בכיכובה של הדוגמנית איזבל אדלר.
על הקמפיין
סרט הפרסומת שצולם ברומניה מתאר את המתח שמתרחש בין הגבר והאישה, דרמה המעצבת את תרבותנו עוד מימי אדם וחווה.
דרמה זו בגרסתה העדכנית והעכשוית מדגישה את האופנתיות, הטרנדיות והבינלאומיות של דלתא.
הסרט מתרחש בסביבה מיתולוגית ולא צפויה, וזאת במטרה להדגיש את הפנטזיה שבמיניות ואת היותם של הפיתוי והתשוקה רגשות ארכיטיפיים הפועמים בנו מראשית ההיסטוריה האנושית. מטרת הקמפיין היא לחזק את מעמדה של דלתא כמובילת קטגוריית ההלבשה התחתונה.
גם השנה מבטא הקמפיין את הקו האסטרטגי של דלתא
"PURE TEMPTATION" ומתמקד בסיפור על פיתוי מיניות עוצמה ותשוקה.
קרדיטים:
מנכ"ל משרד פרסום: אילון זרמון
מנהל קריאטיב: שי פיטובסקי
סופרוויזר: קרן קורץ
קופירייטר: זיו קורן
ארט דיירקטור: טלי מילכברג
תקציבאית: דנה מור-יוסף
מדיה: נירית אלחדף
מנהל אסטרטגיה: רן נתנזון
במאי: גיא שגיא
הפקה: גוסטבו הפקות