טרה בקמפיין חדש למותג הנוער ג'ננה רק בבתי הקולנוע! הסרטון החדש, בהשקעה של כ-700,000 שקל, ממשיך את האסטרטגיה של ג'ננה - שבירת שיגרה, ומהווה המשך לסרטון הכיתה של טרה.
מחלבת טרה בחרה לצאת בקמפיין החדש למותג הנוער "ג'ננה" רק בבתי הקולנוע, מתוך ראייה שיווקית אסטרטגית. הסרטון החדש, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, בהשקעה של כ-700,000 שקל, מהווה סרט המשך לסרטון ג'ננה המצליח "הכיתה" וגם הפעם מככבת בו המורה - השחקנית אנבלה יעקב רודיקה.
סרטון ג'ננה החדש של טרה ממשיך את האסטרטגיה של טרה - שבירת שיגרה: "מת משיעמום, קח ג'ננה של טרה". הסיטואציה שנבחרה בסרט החדש, משדרת יותר שובבות ולוקחת את האינטראקציה בין התלמידים למורתם, צעד אחד קדימה. סרטון ג'ננה החדש יעלה עד סוף אוגוסט, בלמעלה מ-50,000 הקרנות ברשת בתי הקולנוע של גלובוס גרופ.
בסרטון משתתפים המורה אנבלה יעקב רודיקה ובני הנוער ארקדי קפלון, חיים שנבל, רן תורג'מן, קסויה ירחי, ניל סופר, יעל כץ, רייצ'ל פרטוש וקלי איאש. השחקנים שנבחרו נועדו לשלב בין בני נוער קוליים, ובני נוער רגילים, שכל ילד יכול להזדהות עימם.
על הסרטון
חבורת בני נוער נמצאת במעלית, בדרכה למסיבה, אך בדרכם למסיבה, בעודם עולים במעלית, הם נאלצים לחוות חוויה משעממת במיוחד עם המורה (מהפרק הקודם), אשר מרצה להם על המסיבות שהיו פעם. כמובן שכולם "מתים משעמום", ועד שהמעלית מגיעה ליעדה, כולם מתמוטטים, ורק הבחורה שאוכלת ג'ננה מחזיקה מעמד בזכות המוצר, יכולה ליהנות בסיטואציה, ולצחוק ממנה.
משרד פרסום: טמיר כהן
מנכ"ל מנהל קריאטיב - יורם דמבינסקי
משנה למנכ"ל מנהל לקוחות - יואב מגל ג'מילי
מנהל צוות קריאטיב - ארז מיטל
קופירייטר - בועז הלחמי
ארטדריקטור - גדי פוליטי
סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה - סלביה גבע
פלנרית - ענת בן יעקב
תקציבאית - מירב דואק
מפיקת משרד - שרון בן דוד
חברת הפקה - מולה הפקות
במאי - רן כרמלי
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ- 80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.