"פרישייק יטבתה" בקמפיין פרסומת חדש אלון שמש, מנהל השיווק של מחלבת יטבתה, אמר היום כי החברה מעלה קמפיין פרסומי חדש בהיקף של 750,000 דולר, שילווה את קטגורית המשקאות החדשה בישראל "פרישייק יטבתה" בכיכובו של השחקן יורם חטב, המשתתף לראשונה בקמפיין פרסומת.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R
תחת הסיסמא: טעם יטבתה !
הקמפיין כולל סרט פרסומת בטלוויזיה שישודר בערוצים 2 ו-10, 24, מודעות בעיתונות, קמפיין אינטרנט ושיווק חוייתי במרכזי בילוי.
על הקמפיין:
הרעיון המרכזי בסרט הפרסומת מבוסס על הטרנד של סדנאות שתיקה (ויפסנה) בהם שותקים המשתתפים במשך תקופה על מנת להגיע להארה רוחנית.
במרכז הסרט מופיע "הגורו" השחקן יורם חטב, שביום ה- 13 לסדנה מגלה סימנים חזקים של צמא. הוא מתחיל לסמן לאחד המשתתפים בסדנה בתנועות ידיים, מה הוא רוצה.
התלמיד שמולו אינו מבין, מתחיל להתפתח בניהם דו שיח של "חרשים" בתנועות שקשוק שהולכות ומתחזקות.
ברגע מסוים מאבד יורם חטב " הגורו" את סבלנותו ושובר את השתיקה בצעקה מתגלגלת: איפה הפרישייק ?
הסרט מסתיים בהצגת שלושת הטעמים החדשים בסדרת "פרישייק יטבתה".
משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי Y&R
מנהל קראטיב ראשי: גדעון עמיחי
ראש קבוצת קראטיב: ירון תגר
ארט: מוטי רובינשטיין
קופי: בועז להב
סופרוויזר: שרית רונה
תקציבאית: טל אבירם
פלנר: עמית קורן
מפיקת משרד: סיגל נגוסי
בימאי: רני כרמלי
הפקה: ישי הדס
אינטרנט: ערן גפן y&r אינטראקטיב
על פרישייק יטבתה
סדרת משקאות פרישייק יטבתה הינה פרי שיתוף פעולה בין המומחיות של יטבתה בשוק משקאות החלב והמומחיות של פרימור בשוק המיצים.
בשלב הראשון יושקו 3 משקאות פרישייק בטעמים שונים המשווקים בבקבוק 1 ליטר: מנגו- אפרסק, תות -בננה ותפוז- אננס. משקאות הפרישייק הינם משקאות פרי מבוססי חלב, בעלי מרקם עשיר וסמיך המעצים את תחושת הפרי, בשילוב חתיכות פרי עם טעם דומיננטי של פרי טרי, המעניקים חוויית פרי מענגת.
בהתייחס לתפישת הצרכנים של סוגי המשקאות המשווקים כיום בשוק פרישייק נמצא בהגדרת המשקאות הבריאותיים והטבעיים קרוב מאוד לתפישות ה "סחוט טרי".
מחיר בקבוק פרישייק יטבתה (במגוון הטעמים): 10.95 שקל
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.