פריגת משיקה מהדורה מוגבלת לקיץ של נקטרים בטעמים חדשים ומלהיבים: תות-פסיפלורה, אננס-בננה ואפרסק-משמש
השקיעה בפיתוח המוצרים החדשים ובקמפיין פרסום וקד"מ כ-750,000 ש"ח.
פריגת עקפה את יפוארה תבורי על שני מותגיה ביחד בקטגוריית הנקטרים - על-פי דו"ח נילסן אפריל 2004 (שוק מאורגן - כספי).
פריגת, המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה לבסס את מעמדה גם בקטגוריית הנקטרים ומשיקה לקיץ סדרה חדשה של נקטרים בשילובים חדשים ומפתיעים: תות-פסיפלורה, אננס-בננה ואפרסק-משמש. סדרת הנקטרים החדשה של פריגת, בטעמים הייחודיים והמלהיבים תופץ במהדורה מוגבלת בחודשי הקיץ בלבד (3 חודשים) ותלווה בקמפיין פרסום בעיתונות. פריגת השקיעה בפיתוח טעמי הנקטר החדשים ובקמפיין הפרסום והקד"מ כ-750,000 שקל.
צפריר גרנט, מנהל השוק המקומי בפרגית: "טעמי הנקטרים החדשים של פריגת ייחודיים בשוק הנקטרים והינם טעמים אקזוטיים, מסקרנים ומעוררי חושים שנבחרו לאחר מחקרי שוק שפריגת ביצעה. אנו מאמינים כי הנקטרים החדשים ימשיכו לבסס את מעמדנו בשוק ויהוו חידוש מרענן ללקוחות".
שוק הנקטרים נאמד בכ-180 מיליון שקל בשנה. מדו"ח נילסן אפריל 2004 (שוק מאורגן - כספי) עולה כי פריגת עקפה את יפאורה תבורי עם המותגים ספרינג ותפוזינה גם יחד בנתח השוק הכספי המתייחס לנקטרים. פריגת רשמה נתח שוק של 33.8% לעומת ספרינג עם 27.4% ותפוזינה עם 5.0%.
לפני כשנתיים (יוני 2002) ביצעה פריגת השקה מחודשת לסדרת הנקטרים בהשקעה של 3 מיליון דולר והשיקה 13 מוצרים בשלוש משפחות: סדרה כתומה - 7 טעמים, ירוקה 100% מיץ עם 3 טעמים וסדרה כסופה עם נקטר דיאט ב-3 טעמים.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת על-ידי קוקה קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.