X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יפאורה תבורי
▪  ▪  ▪

יפאורה תבורי גאה להציג:
סדרת משקאות קריסטל במראה חדש ועדכני.
סדרת משקאות קריסטל 2 ליטר החדשה משווקת בבקבוק בעיצוב חדשני וגרפיקה חדשה על-גבי התוויות.
בנוסף, נוספו לסדרת קריסטל 2 ליטר המשודרגת
2 טעמים חדשים: מיץ דיאט אשכוליות ומשקה אקזוטי מוגז.
כמו כן, במסגרת שדרוג סדרת קריסטל 2 ליטר, במשקאות הדיאט, נעשה שימוש בממתיק סוכרלוז- ממתיק דל קלוריות היחידי שמקורו בסוכר הטבעי וללא טעם לוואי.
מושי כהן, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי שדרוג המותג קריסטל עונה על הצורך למשקה בסטנדרט איכות גבוה ובמחיר אטרקטיבי.
על שדרוג המותג קריסטל
במסגרת שדרוג המותג קריסטל נעשה מעבר לבקבוק 2 ליטר מעוצב במשקאות הקלים, ובמשקאות המוגזים עוצבו מחדש הלוגו ותוויות המוצרים.
בנוסף, במשקאות הדיאט של קריסטל - דיאט קולה ודיאט אשכוליות נעשה שימוש בממתיק סוכלרוז- ממתיק דל קלוריות ללא טעם לוואי.
סוכלרוז הינו הממתיק היחידי שמקורו בסוכר טבעי וללא טעם לוואי. מוצרי הדיאט מאושרים על-ידי אגודת אייל - האגודה הישראלית לסוכרת, וסמל האגודה מוטבע על תוית הבקבוק.
על המותג קריסטל
המותג קריסטל יוצר לראשונה בשנת 1936. מזה שנים רבות לא נתמך המותג ויחד עם זאת הוא עומד עד היום בתחרות מול מותגים המלווים בהשקעה פרסומית רחבת היקף. המותג נהנה מחוזק תדמיתי רב שנים שמקורו בנאמנות הצרכנים ותפיסתם את איכות המוצר. סדרת משקאות קריסטל כוללת 14 טעמים בקטגוריות המוגזים והמיצים: בקטגוריית מוגזים- קולה, דיאט קולה, לימון, אורנג', מנטה, תפוחים, ענבים, תות ואקזוטי- חדש! ובקטגוריית מיצים- תפוזים, אשכוליות, ענבים, מנגו ודיאט אשכוליות- חדש!
המותג מזוהה עם הסיסמא: "החום בוטל שותים קריסטל"
חלוקת שוק המשקאות הקלים עפ"י מותגים (נילסן מאי 2004, 12 החודשים האחרונים במונחי ליטרים)
תפוזינה-19.7%
קריסטל-12.9%
ספרינג-11.2%
מיץ פז-6.5%
פריגת- 26.6%
ג'אמפ-8.5%
אחרים-23.1%
על המראה החדש של קריסטל
בסדרת קריסטל המשודרגת נעשה שינוי בבקבוק ה-2 ליטר. הבקבוק שודרג לבקבוק בעל עיצוב חדשני. בנוסף, נעשה שינוי בעיצוב התווית והלוגו תוך הסתמכות על הלוגו המוכר והמזוהה.
הלוגו החדש והתוויות עוצבו על ידי סטודיו אדלר.
הבקבוק עוצב על-ידי טוטאל דיזיין
על מחיר מוצרי סדרת קריסטל
מחיר בקבוק 2 ליטר: כ-3.5 שקל

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il