יפאורה תבורי גאה להציג:
סדרת משקאות קריסטל במראה חדש ועדכני.
סדרת משקאות קריסטל 2 ליטר החדשה משווקת בבקבוק בעיצוב חדשני וגרפיקה חדשה על-גבי התוויות.
בנוסף, נוספו לסדרת קריסטל 2 ליטר המשודרגת
2 טעמים חדשים: מיץ דיאט אשכוליות ומשקה אקזוטי מוגז.
כמו כן, במסגרת שדרוג סדרת קריסטל 2 ליטר, במשקאות הדיאט, נעשה שימוש בממתיק סוכרלוז- ממתיק דל קלוריות היחידי שמקורו בסוכר הטבעי וללא טעם לוואי.
מושי כהן, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי שדרוג המותג קריסטל עונה על הצורך למשקה בסטנדרט איכות גבוה ובמחיר אטרקטיבי.
על שדרוג המותג קריסטל
במסגרת שדרוג המותג קריסטל נעשה מעבר לבקבוק 2 ליטר מעוצב במשקאות הקלים, ובמשקאות המוגזים עוצבו מחדש הלוגו ותוויות המוצרים.
בנוסף, במשקאות הדיאט של קריסטל - דיאט קולה ודיאט אשכוליות נעשה שימוש בממתיק סוכלרוז- ממתיק דל קלוריות ללא טעם לוואי.
סוכלרוז הינו הממתיק היחידי שמקורו בסוכר טבעי וללא טעם לוואי. מוצרי הדיאט מאושרים על-ידי אגודת אייל - האגודה הישראלית לסוכרת, וסמל האגודה מוטבע על תוית הבקבוק.
על המותג קריסטל
המותג קריסטל יוצר לראשונה בשנת 1936. מזה שנים רבות לא נתמך המותג ויחד עם זאת הוא עומד עד היום בתחרות מול מותגים המלווים בהשקעה פרסומית רחבת היקף. המותג נהנה מחוזק תדמיתי רב שנים שמקורו בנאמנות הצרכנים ותפיסתם את איכות המוצר. סדרת משקאות קריסטל כוללת 14 טעמים בקטגוריות המוגזים והמיצים: בקטגוריית מוגזים- קולה, דיאט קולה, לימון, אורנג', מנטה, תפוחים, ענבים, תות ואקזוטי- חדש! ובקטגוריית מיצים- תפוזים, אשכוליות, ענבים, מנגו ודיאט אשכוליות- חדש!
המותג מזוהה עם הסיסמא: "החום בוטל שותים קריסטל"
חלוקת שוק המשקאות הקלים עפ"י מותגים (נילסן מאי 2004, 12 החודשים האחרונים במונחי ליטרים)
תפוזינה-19.7%
קריסטל-12.9%
ספרינג-11.2%
מיץ פז-6.5%
פריגת- 26.6%
ג'אמפ-8.5%
אחרים-23.1%
על המראה החדש של קריסטל
בסדרת קריסטל המשודרגת נעשה שינוי בבקבוק ה-2 ליטר. הבקבוק שודרג לבקבוק בעל עיצוב חדשני. בנוסף, נעשה שינוי בעיצוב התווית והלוגו תוך הסתמכות על הלוגו המוכר והמזוהה.
הלוגו החדש והתוויות עוצבו על ידי סטודיו אדלר.
הבקבוק עוצב על-ידי טוטאל דיזיין
על מחיר מוצרי סדרת קריסטל
מחיר בקבוק 2 ליטר: כ-3.5 שקל