פיצה מטר יוצאת בקמפיין שיווק ישיר מקוון באמצעות דוטומי
לרגל השקת התפריט החדש של רשת הפיצריות "פיצה מטר" ומועדון החברים המתגבש V.I.Pizza, העלתה פיצה מטר קמפיין פרסומי באתר האינטרנט YNET המזמין את הגולשים להירשם למועדון הלקוחות המקוון שלה ולקבל באופן שוטף הודעות על הטבות לחברי המועדון באמצעות באנרים אישיים בטכנולוגית דוטומי. לאחר הרישום למועדון המקוון יוצגו בפני חובבי "פיצה מטר" באנרים אישיים בכל הפורטלים המובילים בישראל ביניהם: וואלה, תפוז, דה מרקר, YNET, ONE, NRG, לילה, גלובס ואחרים.
הקמפיין של פיצה מטר מעניק בשלב הראשון לחברי המועדון דוטומי-פיצה מטר הטבה יחודית: "1/4 מטר פיצה, מהפיצות החדשות", במינימום הזמנה של 48 ש"ח.
www.Dotomi.co.il/pizzameter
משרד פרסום: דוטומי.
תקציבאית: מתי בן-שושן.
אודות דוטומי
חברת דוטומי פיתחה ערוץ תקשורת פרסומי ואישי, המאפשר לחברות ומותגים להעביר מסרים שיווקיים באמצעות באנרים פרסומיים באינטרנט. הבאנרים האישיים מופיעים בפני הגולש, אשר נרשם לשירות באמצעות חברה או חברות עימן הוא מעוניין להיות בקשר. בין לקוחות דוטומי: אמריקן אקספרס, באדג'ט, זר פור יו, אורנג', ישראכרט, בלוקבאסטר, כיתן, פיצה מטר, אל על, ישרוטל, שרתון, סטימצקי, צבר, ענק הוידאו, אופיר טורס, לי קופר, מכללת נתניה, אופרן הולידיי אוטו, באג מחשבים.