X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם P.O.C
▪  ▪  ▪

יוסי קוצ'יק מונה לנשיא חברת הייעוץ האסטרטגי P.O.C
יוסי קוצ'יק, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה ובכיר באוצר, מצטרף לחברת הייעוץ האסרטגי P.O.C ויכהן בתור נשיא החברה. כך הודיע היום מנכ"ל P.O.C, תומר הרפז.
כיום יוסי קוצ'יק משמש כיו"ר קבוצת מנפאואר וכיו"ר נת"ע, החברה הבונה את הרכבת הקלה במטרופולין תל-אביב. כמו כן, הוא משמש כיועץ עצמאי לגופים עסקיים וממשלתיים רבים. קוצ'יק מתמחה, בין השאר בשינויים מבניים, מו"מ ויחסי עבודה.
לדברי הרפז, ניסיונו הרב של קוצי'ק מהווה תרומה משמעותית ללקוחות P.O.C. "אין אנשים רבים בשוק הישראלי שצברו ניסיון רב כל-כך בניהול, בייעוץ למערכות גדולות ובטיפול בתהליכים מורכבים ואנו שמחים על ההזדמנות לחשוף את לקוחותינו ליכולות אלו". לדברי הרפז, קוצ'יק יהיה מעורב הן בעבודות הייעוץ והן בפיתוח העסקי של החברה.
הרפז מוסיף, כי הצטרפותו של יוסי קוצ'יק ל P.O.C מהווה נדבך נוסף במהלך כולל שהחברה החלה בו לפני כחצי שנה, להרחבת הפעילות שלה ויצירת סל רחב יותר של שירותי ייעוץ מתקדמים. כחלק ממהלך זה, P.O.C החלה בשיתוף פעולה עם ענקית הייעוץ הבינלאומי A.T. Kearney. כמו כן, לחברה שיתוף פעולה עם זרוע הייעוץ של דויטשה טלקום, המתמחה בתחום התקשורת ועם זרוע ההשקעות למגזר הפרטי של הבנק העולמי IFC.
לדברי יוסי קוצ'יק, החלטתו להצטרף ל-P.O.C מבוססת על היכרות מקודמת עם עבודתה של החברה ועם מנהליה ומהרצון לקחת חלק באתגרים שהחברה הציבה עבור עצמה. "המהלך האסטרטגי של P.O.C לשלב בין מומחיותה בשוק המקומי לבין מומחיותם של גופי ייעוץ בינלאומיים הוא ייחודי בענף הייעוץ האסטרטגי בישראל ומהווה יתרון עצום עבור גופים ישראלים, שמצד אחד פועלים בשוק בעל מאפיינים ייחודיים ומצד שני מחוייבים להשתוות לסטנדרטים של גופים מקבילים בעולם ואו לפעול ברמה הגלובלית", אמר קוצ'יק.
P.O.C היא מחברות הייעוץ והתכנון האסטרטגי הראשונות בישראל, הפועלת מזה 19 שנה. לחברה ניסיון של יותר מ- 900 פרוייקטים המקיף מגוון רחב של שווקים לרבות קמעונאות, חברות תעשייה, היי טק וטכנולוגיה, שירותים, אנרגיה, בנקאות, תקשורת ומדיה, בריאות, תיירות ותעופה. בין לקוחות החברה ניתן למצא את החברות המובילות במשק: סלקום, קבוצת פז, לאומי, קונצרן שטראוס-עלית, בזק, קבוצת מנפאואר, טמפו, טמבור ועוד.

תאריך:  06/07/2004   |   עודכן:  06/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il