X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אופיס דיפו
▪  ▪  ▪

חוזרים לבית הספר עם אופיס דיפו
צחי פישביין, מנכ"ל "אופיס דיפו", הודיע היום כי, הרשת פותחת את עונת ה"חזרה לבית הספר" לשנת תשס"ה תחת הסיסמא: "COOL TO SCHOOL".
בשנת הלימודים תשס"ה ילמדו בבתי הספר כ-1.3 מליון תלמידים, שמתוכם 118 אלף תלמידים יעלו לכיתה א'.
פישביין ציין כי היקף שוק הלימודים מוערך בכ-400 מליון שקל לשנה כשסל הקניות הממוצע לתלמיד עומד על 250 שקל, ואופיס דיפו תופסת נתח שוק של 25%.
פישביין הסביר כי 60% מההוצאה הכספית לקניית מוצרי בית הספר מתבצעת לפני תחילת שנת הלימודים. כשהפילוח מתחלק בין שוק מוצרי החזרה לבית הספר הממותגים, המוערך בכ-50 מליון שקל בשנה, ושוק מוצרי הנייר של החזרה לבית הספר המוערך בכ-200 מליון שקל.
פישביין הוסיף כי השנה "אופיס דיפו" שמה לעצה מטרה, להגדיל את היקף המכירות ולהגיע לנתח שוק של כ-30%.
עופר דאובר, סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת "אופיס דיפו", הודיע היום כי, לקראת שנת הלימודים החדשה, יוצאת רשת "אופיס דיפו" בקמפיין הפרסומי הפונה למשפחות ולתלמידים, בהשקעה של כ-3 מליון שקל, תחת ניצוחו של משרד הפרסום "טמיר-כהן".
דאובר הוסיף ואמר כי לאור ההצלחה בקרב הורים וילדים אשתקד, הוחלט להמשיך עם אותו קו פרסומי כשהדגש על מבצעים אטרקטיביים שממשים את ההבטחה הפרסומית.
גם השנה כאשר המיתון עדיין מורגש, החליטה "אופיס דיפו" להתמקד במחירים שווים לכל כיס, אשר יתנו מענה מלא לצורכי התלמיד מחד, ומאידך ישמרו על חווית קניה נבונה, חסכונית וכדאית.
תחת הסיסמא COOL TO SCOOL מרימה "אופיס דיפו" מבצע שיקלע לרצונות ולצרכים של הלקוח.
מסע הפרסום השנה יקיף את כל ערוצי התקשורת הזמינים לקהל הלוקחות ובהם - טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ארצית ומדריכי הטבות המציעים שלל מבצעים והנחות בעיתונים.
דאובר הוסיף ואמר כי, מותגי חזרה לבית הספר אותם תשווק השנה רשת "אופיס דיפו" הינם המגוון הרחב והאטרקטיבי ביותר בקרב מוצרי בית הספר ממותגים לילדים ונוער, המשווקים תחת קורת גג אחת.
"אופיס דיפו" מציעה מגוון מותגים רחב הכולל בין השאר מוצרים בלעדיים לרשת בלבד.
בין המוצרים הממותגים ניתן למצוא את המותגים מובילים ומוכרים היטב: שרק, ספיידרמן בראטס, JANSPORT, OUTDOOR, NO FEAR, COLLEGE, LEE COPER, מותגי וולט דיסני הפופולאריים והמוכרים- כמו פו הדוב ומיקי מאוס, ברבי, נמו, EXPLOR, מלך האריות DRAGONBALIZ מורדילו ועוד.
אופיס דיפו מציעה מחד מגוון רחב של מוצרים כגון מכשירי כתיבה, תיקים, מוצרי נייר, ריהוט, מחשבים ועוד, המאפשרים לרכז את כל הקניות לבית הספר במקום אחד. ומאידך חווית קנייה הבאה לידי ביטוי בחנויות הגדולות של הרשת ובשפע המוצרים אשר מספקים להורים ולילדים הפנינג של קניות.
בנוסף "אופיס דיפו" תציע השנה מגוון רחב של מוצרים ייחודיים ואיכותיים שיוצרו במיוחד לחזרה לבי"ס על-ידי "אופיס דיפו" העולמית תחת מותג הבית COLLAGE של "אופיס דיפו". מוצרים אילו כוללים: תיקים, מחברות, קלסרים, קלמרים, כלי כתיבה, אביזרי שולחן, ריהוט ועוד.
על-ידי יצור מותג בית, הצליחה אופיס דיפו לקצץ במחירי תיווך מה שהוליד מוצרים ייחודיים של "אופיס דיפו" באיכות גבוהה ובמחירים נמוכים ממחיר מוצר דומה בשוק.
קהל היעד אליו פונה "אופיס דיפו" הינו:
הורים לילדים בגילאי 6-17 ובני נוער בגילאי 13-17.
אופי הקניה של קהל היעד נחלק לשניים: ההורים שיבחרו במקום שיציע את מגוון המוצרים הרחב ביותר ואת "סל הקניה" הזול והמשתלם ביותר. ואילו הנוער אשר מחפש "סימלי סטטוס" יגיע למקום שבו יוצע מגוון רחב של מוצרים העונים על דרישה לשיוך חברתי ואופנתיות.
דאובר ציין כי, השנה, לראשונה, "אופיס דיפו" פונה באופן ממוקד למגזר הרוסי והערבי. החלטה זו נובעת מההבנה כי מגזרים אלו פיתחו צרכים חדשים, דרישות פרטניות ותרבות קניה שונה.
על אופיס דיפו:
אופיס דיפו ישראל, נוסדה במאי 1994, כחלק מאופיס דיפו העולמית שהינה חברת הציוד המשרדי הגדולה ביותר בעולם. מדיניות החברה היא להעמיד לרשות לקוחותיה את מכלול היתרונות הנובעים מעוצמתה וגודלה של החברה.
רשת "אופיס דיפו" מונה כיום, 27 חנויות הממוקמות במרכזי הקניות ובקניונים. כל חנויות הרשת מציעות את תנאי הקניה הטובים ביותר. בנוסף, מאפשרת "אופיס דיפו" קניה נוחה ומהירה באמצעות הזמנה טלפונית , פקס ,הקטלוג ואינטרנט.
מגוון המוצרים באופיס דיפו רחב ביותר יותר מ-8,000 מוצרים.
מבצעים COOLיים לרגל תחילת שנת הלימודים!!
אופיס דיפו מציגה:
מבצעים חסרי תקדים בחזרה לבית הספר...
על המבצעים האטרקטיבים
כל המבצעים נערכים בכל סניפי רשת "אופיס דיפו" ברחבי הארץ, החל מה-1/8/04 ועד ה-31/8/04

תאריך:  02/08/2004   |   עודכן:  02/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il