קרוקר משיקה חנות קונספט בקניון עזריאלי בהשקעה של 250,000$ חנות הקונספט החדשה של קרוקר מציעה חלל גדול ומרווח המעניק חוויית קנייה טוטאלית - על הקירות מוצבים שלטי חוצות ענקיים מסתובבים וג'ינסים ממוסגרים, במרכז החלל מוצגת הקולקציה על במות מוגבהות ותאי המדידה כוסו בוילונות אותנטיים מג'ינס משופשף. מקור ההשראה לחנות החדשה מגיעה משנות ה-50' - נעורים, חופש ונוסטלגיה לכוכבים ההוליוודיים של התקופה -
ג'יימס דין ומרלין מונרו!
רשת קרוקר משיקה בימים אלה חנות קונספט חדשה בעיצוב יוצא דופן בקניון עזריאלי, בהשקעה של כ-250,000$.
חנות הקונספט החדשה של קרוקר, בשטח 190 מ"ר, עוצבה בסגנון מיוחד השואב השראתו משנות החמישים - נעורים, חופש, תמימות וחספוס, הנקשרים בדמויות של התקופה: ג'יימס דין ומרילין מונרו האגדיים.
החנות עוצבה על-ידי המעצב אייל צלל בשיתוף אתי לוי, הבעלים והמעצבת הראשית של קרוקר. החנות מציעה חלל גדול ומרווח המעניק חוויית קנייה טוטאלית. על הקירות מוצבים שלטי חוצות ענקיים מסתובבים וג'ינסים ממוסגרים, במרכז החלל מוצגת הקולקציה על במות מוגבהות ותאי המדידה כוסו בוילונות אותנטיים מג'ינס משופשף.
אתי לוי, בעלים ומנכ"ל קרוקר, מוסיפה: "החנות, כמו ג'ינס, מבטאת את האותנטיות והמקוריות של קרוקר, דואליות של עוצמה וסטייל ואם תרצו במילים אחרות: ג'ינס אמריקאי עם שיק אירופאי. השימוש בחומרים בעיצוב החנות בא לשרת את המסר של שילוב בין עוצמה לסטייל ומתבטא בחומרים כמו ברזל טבעי, עץ גולמי ובטון חשוף".
רשת האופנה קרוקר, בבעלות אתי ודוד לוי, פועלת על פי קונספט המבוסס על מקוריות, איכות, יופי, אופנה, חדשנות ורעננות.
קרוקר עוסקת מזה כ-15 שנה בעיצוב ושיווק אופנה לצעירים וצעירות, ומוצריה מיוצרים אצל מיטב היצרנים בחו"ל. המוצרים באיכות וברמה מן הגבוהים בעולם וללא פשרות. הבדים מגיעים ממיטב היצרנים ביפן ואיטליה. כביסת בדי הג'ינס לפי הגזרה והתפירה מבוצעים במכבסה באיטליה הנחשבת לטובה מסוגה בעולם.
קרוקר משווקת את מוצריה ב-20 סניפים בפריסה ארצית, בחמישה סניפים נוספים בחו"ל ובכ-100 חנויות מובחרות בארץ.