זכייה שנייה ברציפות לקמפיין השיווק הישיר המצטיין של ויאגרה ישראל.
מנהלי מוצר ויאגרה ברחבי עולם בחרו בקמפיין השיווק הישיר של ויאגרה בישראל במקום הראשון. הקמפיין תוכנן ובוצע בישראל על-ידי הסוכנות המובילה, דאטה פרו פרוקסימיטי.
בכינוס שערכה ענקית התרופות "פייזר" בגרמניה, לפני ימים אחדים, התכנסו מנהלי מוצר "ויאגרה" מ35- מדינות בעולם והכירו זה לזה את התקשורת השיווקית שהפעילו לקידום המוצר בארצותיהם, במסגרת תערוכה שהוצגה במקום.
15 מבין המדינות המציגות בחרו להשתתף בתחרות, לבחירת הקמפיין המוצלח ביותר של ויאגרה. הקמפיינים נבחרו בפרמטרים של אפקטיביות העברת המסרים, הבלטת המותג, יצירתיות והתרשמות כללית.
צוות ויאגרה ישראל הציג חומרים שונים בהם נעשה שימוש, שגרמו לקמפיין להשיג את היעדים שנקבעו מראש אף מוקדם מהמתוכנן.
יולה הררי-ברזם, מנכ"ל דאטה פרו פרוקסימיטי, מסרה כי הזכייה הנוכחית היא השנייה ברציפות של קמפיין זה בתחרויות שעורכת חברת פייזר בין צוותים במדינות שונות. בחודש מרץ השנה זכה הקמפיין במקום הראשון בתחרות דומה, שנערכה בברצלונה.