מחלבת טרה מדווחת על עלייה של כ-60% במכירות יוגורטרה בחודש יולי
בסה"כ זינקו מכירות יוגורטרה במהלך השנה האחרונה בלמעלה מ-100% בקטגוריית היוגורט עם הפרי.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה:
"טרה הגיעה לקצב מכירות חודשי של כמיליון וחצי גביעי יוגורטרה עם פרי. היעד שלנו להמשיך ולצמוח בקטגוריה ולהגיע לנתח שוק של כ-15% עד סוף השנה".
מחלבת טרה אשר עלתה בדיוק לפני כחודש בקמפיין חדש ליוגורטרה דיאט 0% שומן, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, מדווחת על עלייה חדה של כ-60 אחוזים במכירות סדרת מוצרי יוגורטרה בחודש יולי ועל הגעה לקצב מכירות חודשי של כמיליון וחצי גביעי יוגורטרה.
מניתוח נתוני נילסן (כספי) עולה כי נתח השוק של טרה בקטגורית היוגורט עם הפרי גדל יותר מכל מתחריה בשנה האחרונה מבחינת אחוזי גידול. על פי נילסן, טרה זינקה בשנה האחרונה, מיוני 2003 ועד יוני 2004, ב-80% מנתח שוק של 4.7% ביוני 2003 ל-8.5% ביוני 2004, זאת מבלי להוסיף את העלייה החדה של כ-60% במכירות חודש יולי, על פי נתוני החברה.
תנובה לעומת זאת ירדה בשנה האחרונה ב-18% מנתח שוק של 61.3% ביוני 2003 ל-49.9% ביוני 2004. שטראוס גדלה ב-27% מ-32.7% ביוני 2003 ל-41.7% ביוני 2004.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "טרה מכרה בחודש האחרון למעלה ממיליון וחצי גביעים של מוצרי יוגורטרה 0% שומן ו-3% שומן וייצרה למעלה מ-220 אלף ליטר של יוגורטרה - הישג חסר תקדים למחלבה, שהגדיל את מכירות המותג בכ-60% אחוזים בחודש יולי. העלייה החדה נובעת בעקבות הצלחת קמפיין יוגורטרה, בכיכובן של רמה מסינגר וטלי אורן, שעלה לאוויר בדיוק לפני כחודש באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן.
יחד עם זאת בסדרת יוגורטרה מגוון רחב של מוצרים ייחודיים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות ונראה כי הצרכנים למדו להעריך את יתרונות מוצרינו שקיבלו ציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה שערכנו בזכות הטעם, המרקם המעולה והעובדה שכמעט ולא ניתן להבחין שהינם חלקם מוצרי דיאט. אם ביוני 2003 נתח השוק של יוגורטרה עמד על 4.7% אחוזים, היעד שלנו להמשיך ולבסס את מעמדנו בקטגוריית היוגורט עם פרי ולהגיע לנתח שוק של 15% עד סוף השנה".
בסדרת יוגורטרה עשרה טעמי יוגורט עם פרי: דיאט 0% שומן עם פרי - יוגורטרה דיאט 0% שומן עם פירות יער, יוגורטרה דיאט 0% שומן עם דובדבן וחמוציות, יוגורטרה דיאט 0% שומן עם אננס, יוגורטרה דיאט 0% שומן עם תות ויוגורטרה דיאט 0% שומן עם אפרסק.
יוגורט עם פרי 3% שומן בטעמי תות, אפרסק, שזיף ומנגו וכן משקה יוגורטרה דיאט 0% שומן תות , משקה יוגורטרה דיאט 0% שומן אננס ומשקה יוגורטרה 3 אחוז שומן.
כל מוצרי יוגורטרה דיאט מאושרים על ידי האגודה הישראלית לסוכרת.
לדברי פלד ההישג של טרה בתחום היוגורט עם הפרי בולט במיוחד בשל מגוון המוצרים הקטן משמעותית של טרה בקטגוריה זו בהשוואה למתחרים (עשרה מוצרים ביוגורטרה לעומת למעלה מעשרים מוצרים אצל כל אחת המתחרות) ולאור ההשקעה נמוכה של טרה בפרסום, שיווק ובשטחי מדף קטנים ביחס לשחקניות הנוספות בקטגוריה.
על פי דוח נילסן שוק היוגורטים עם הפרי מגלגל כ-250 מיליון ש"ח בשנה. טרה עלתה בקמפיין חדש ליוגורטרה דיאט 0% שומן, בהשקעה של כ-600 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, ב-5 ביולי.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים.