עדי רגב התמנה למנהל ערוצי הפצה בקונצרן יוניליבר באירופה.
עדי רגב, אשר שימש עד היום כסמנכ"ל השיווק של חברת גלידת שטראוס, התמנה למנהל ערוצי הפצה - אירופה בקונצרן יוניליבר העולמי. זהו התפקיד הבכיר ביותר של ישראלי בענף הגלידה העולמי.
שמוליק גולדברגר מנכ"ל גלידת שטראוס: "רונן זהר אשר שימש עד עתה כמנהל שיווק בחטיבת השוקולד של עלית יתמנה מהיום לסמנכ"ל השיווק במקום עדי רגב".
שמוליק גולדברגר הוסיף כי: "אני מברך את עדי רגב על התפקיד החדש, אין לי ספק כי הוא יתרום מניסיונו העשיר ומכישוריו ויבצע את תפקידו החדש בצורה הטובה ביותר. כמו כן אני גאה בכך שרגב הנו הישראלי אשר מחזיק בתפקיד הבכיר ביותר בענף הגלידה העולמי בכלל ובקונצרן יוניליבר בפרט.
במסגרת תפקידו יעסוק בפיתוח ערוצי הפצה חדשים והזדמנויות צריכה חדשות. כמו כן יעסוק במיצוי פוטנציאל הצריכה בערוצי ההפצה הקיימים תוך התאמת המותגים הבינלאומיים של קונצרן יוניליבר לערוצי ההפצה והעצמת הנוכחות שלהם במדינות אירופה. קונצרן יוניליבר שותף ב - 51% בחברת גלידת שטראוס. את עדי רגב כאמור יחליף רונן זוהר אשר שימש עד עתה כמנהל שיווק בחטיבת השוקולד של עלית.
על עדי רגב
עדי רגב, בן 34 החל את דרכו בחברת גלידת שטראוס לפני כתשע שנים בתפקיד מנהל מכירות איזורי. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק בחברה ולפני כן כסגן מנהל מכירות ארצי. עדי רגב בוגר תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת באר שבע ותואר ראשון בניהול וכלכלה באוניברסיטה הפתוחה.
על רונן זהר
רונן זהר בן 35 מילא שורת תפקידים בחברת עלית בתשע השנים האחרונות. בתפקידו האחרון שימש כמנהל שיווק בחטיבת השוקולד של עלית, במשך שנתיים וחצי. לפני כן כיהן כמנהל תחום בכיר בחברת הממתקים של עלית. בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
על חברת גלידת שטראוס
חברת שטראוס ופעילותה כמחלבה החלה בשנת 1936 . חטיבת הגלידה בתוכה, היתה הBABY" של הגברת הילדה שטראוס והחלה את פעילותה עם הקמת מפעל הגלידה ב- 1954. בשנת 1979 רכשה חברת שטראוס את חברת הגלידה של ויטמן ובכך הפכה למובילה של שוק הגלידה. במהלך כל שנות הפעילות תפקדו שתי החברות ויטמן ושטראוס כמתחרות בשוק למרות היותן בבעלות משותפת, דבר שתרם רבות להתפתחות השוק ודפוסי התחרות בו, המבוססים על איכות, חדשנות ודינמיות.
ביולי 1995, פרצה שריפה במפעל הגלידה בעכו ותוך פחות מ- 4 שעות הושבתה כמעט כליל יכולת החברה לייצר מוצרים. אירוע זה המחיש את חוזקה של החברה בדמות המשאב האנושי אשר השקיע ונתן למאמץ המשותף להמשיך בפעילות החברה. באמצעותו וע"י מציאת פתרונות קריאטיביים, ניתן מענה לצרכי הצרכנים והלקוחות שלנו. בשיא העונה, היוותה השריפה בסופו של דבר מנוף לבניית מפעל חדשני יותר בחזית הטכנולוגיה המאפשר מתן מענה לסביבה צרכנית משתנה ומתקדמת. בספטמבר 1995, נחתם הסכם השותפות האסטרטגית עם קונצרן יונילבר העולמי, חברת הגלידה הגדולה בעולם. לפי הסכם זה %50 מהבעלות בחברת הגלידה עברה ליונילבר. השותפות האסטרטגית עם קונצרן יונילבר מהווה נקודת ציון גם בדמותו של שוק הגלידה המקומי הנחשף לראשונה במהלך 1995 למותגי הגלידה הבינלאומיים הגדולים ביותר: מגנום, קורנטו וסולרו ובעצם נחשף לפעילות שיווקית מקיפה, אותה לא הכיר קודם שכותרתה העיקרית - "חדשנות ודינמיות". במהלך 1996 הושלם האיחוד בין שתי החברות: שטראוס וויטמן לחברה אחת - "גלידת שטראוס".
מבנה הבעלות על גלידת שטראוס
%49 חברת שטראוס.
%51 יונילבר
מספר עובדים בעונה כ-500. מנכ"ל - שמוליק גולדברגר
פילוח- שוק הגלידות בישראל
הערכה בלבד:
- גלידת שטראוס %47
- נסטלה מוטה %33
- ריאו %3
- פלדמן %3
- קולורדו %2
- בן אנד ג'ריס %1
- הגן דאז %1
- ד"ר לק + גלידת באר שבע + אלדו + מילנו + מסטיק קוזו ויצרנים נוספים (מקדונלד'ס) %10.