X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת בקמפיין ייחודי לפריגת freeze ב-FM102 רדיו תל אביב
פריגת ו-FM102 רדיו תל אביב משיקות משחק רדיופוני חדשני למותג פריגתFREEZE ME THE MONEY, במסגרתו יחולקו למאזינים עשרות אלפי שקלים במזומן וחופשות זוגיות ברחבי העולם.
פריגת היא שחקנית בלעדית בישראל בקטגוריית המיצים הקפואים עם המותג פריגת FREEZE מיץ טבעי קפוא "הקפאנו לכם את הטבע".
פריגת ו-FM102 רדיו תל אביב משיקות משחק רדיופוני ראשון מסוגו בישראל תחת המותג פריגתfreeze במסגרתו יחולקו עשרות אלפי שקלים במזומן וחופשות זוגיות ברחבי העולם, בשיתוף עם חברת סאן דור. משחק הרדיו החדש של פריגת, בהשקעה כוללת של כ100,000 $ יתחיל ב-16 באוגוסט ויימשך עד לערב ראש השנה, 14 בספטמבר.
המשחק ייערך לאורך כל שעות היום (21:00-07:00) וכולל את כל רצועות השידור ביניהן תוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, רצועות המוסיקה של נורית ברירו ולימור דהאן, תוכנית הערב של שי ודרור ורצועת המוסיקה של עדי שמאי.
הקונספט המרכזי המוביל את המשחק הינו חידוד התחושה אצל מאזיני התחנה כי קיימת עבורם האפשרות לזכייה מיידית בכסף מזומן או בחופשה.
כיצד משחקים?
לאורך היום מתבקשים המאזינים להתקשר לרדיו ולענות על השאלה - מה הסיסמה היומית של פריגת freeze? (המופיעה באתר הרדיו ומוזכרת על ידי הקריינים לאורך היום). מי שעלה לשידור וענה על השאלה מתבקש לצעוק פריז בכל רגע נתון בו מקריאים לפניו שרשרת של סכומי כסף או חופשות. במידה והמאזין צעק פריז לפני המחשב הוא מקבל את סכום הכסף או החופשה. במידה והמחשב הקדים אותו, המאזין מפסיד הכל ויוצא מהמשחק.
בנוסף, מתכננות פריגת ותחנת הרדיו פעילויות נוספות- מערכתיות ובשטח עצמו, כגון פעילות שטח של ניידת השידור של התחנה אשר תצא כל יום במהלך הפעילות לצומת/קניון/חוף ים אחר, הדיילות של פריגת יחלקו שייקים מטריפים, העשויים מפריגת freeze.
פעילות נוספת המתוכננת, כ-%16 מהאוכלוסיה משתמשים ב-FREEZE לבישול ואפיה ולכן יוזמנו מאזינים לשלוח מתכונים המכילים את טעמי פריגת FREEZE לאתר האינטרנט של רדיו תל אביב, פעילות אשר תזכה אותם בפרסים, ובמקביל יוזמנו שפים מובילים מעולם הגסטרונומיה של תל אביב, שיציגו מתכונים פרי ידיהם הכוללים את מוצרי החברה.
נילי חלאבין, מנהלת מותג פריגת פריז: "חקרנו וגילינו שהמותג פריגת פונה לצעירים בעקבות מתיחת הפנים שעשינו לו לפני כשנה ולכן FREEZE בחרנו לשתף פעולה עם רדיו תל אביב מעצם היותו רדיו צעיר ומוביל. פיתחנו במשותף פורמט חדש וראשון מסוגו בארץ של חידות, הפעלות והרבה כיף לאורך כל שעות היום במטרה להגיע לקהלי יעד גדולים ומגוונים".
דרור לוסטגרטן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברדיו תל אביב, מוסר: "אנחנו גאים ונרגשים לעלות עם משחק הקיץ הגדול שלנו. הפעילות ממנפת לשיאים חדשים את פעילויות האינטראקטיב של תחנת רדיו ישראלית ומאזיניה, ושיתוף הפעולה עם חברה כמו פריגת הינו המתאים ביותר והנכון ביותר למשחק קייצי שכזה".
פריגת הרחיבה לפני כחודשיים את קטגוריית המיצים הקפואים והשיקה פיתוח עולמי חדשני - פריגת freeze מנה אישית באריזות של 50 גרם כ"א, במאגדת של רביעיית גביעים בטעמי תפוז או לימון. פריגת היא שחקנית בלעדית בישראל בקטגוריית המיצים הקפואים שצמחה בשנה האחרונה בכ-8%. שוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ-1.5 מיליארד ₪ במחירי צרכן, כאשר המיצים הקפואים מהווים כ-7%.

תאריך:  15/08/2004   |   עודכן:  15/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il