X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרטספט
▪  ▪  ▪

פרויקט ממשל זמין במשרד האוצר החל בפיילוט למערכת הטפסים של Adobe
בימים אלה הוחל בפיילוט לפיתוח מערך טפסים מרכזי לממשלת ישראל.
קרטסופט, חטיבת התוכנה של קרט ישראל, והמפיצה של Adobe בישראל, מדווחת על חתימת חוזה עבודה עם משרד האוצר, במסגרת פרויקט ממשל זמין. מדובר בפיילוט שינוהל בפרויקט ממשל זמין במשרד האוצר, לבחינת שילוב מערכת הטפסים האלקטרונית של אדובי. בשלב הראשון תבצע קרטסופט, מהלכי הדרכה ופיילוט למימוש עבודה דיגיטלית בסטנדרט PDF. ההדרכה תתבצע בשיתוף חברת WinSoft האחראית לפיתוח וללוקליזציה של תוכנות אדובי לשוק ה-Middle East, והתאמתן לעבודה בעברית,ערבית ושפות אחרות.
עם סיום הפיילוט ובהתאם להצלחתו, יפתחו אנשי האוצר כ-10 כלי טפסים ייעודיים לעבודה בסביבת ממשל זמין. מטרתו הסופית של הפרויקט לאפשר לכל אזרח למלא ולשלוח טפסים מקוונים לכל משרדי הממשלה, ללא הצורך שבהגעה פיסית לנציגות המשרד והמתנה בתור.
פורמט הטפסים עליו יבוצע הפיילוט הוא XDP - הפורמט החדש של אדובי, המשלב את טכנולוגיות PDF עם יכולות שמירה של הטופס והנתונים ב-XML. מבנה העברת הנתונים מהטופס ל-DB יהיה XML.
הבחירה בסטנדרט PDF מתבססת על מס' תכונות ייחודיות בהן: נאמנות למקור בכל דרך תצוגה (הדפסה, העברה כקובץ דיגיטלי וכו'), יכולות אבטחת מידע, נגישות לכל מערכת הפעלה ותוכנת קריאה חינמית, המצויה כמעט בכל מחשב (אדובי מדווחת על למעלה מחצי מיליארד התקנות של תוכנת Adobe Reader). טכנולוגית XML מאפשרת להעביר מידע מובנה בין מערכות ולבצע המרה של התוכן לתבניות שונות. שילוב שתי טכנולוגיות אלה הוביל לפיתוחו של פורמט המסמכים החדש - XDP, המשלב את PDF ואת XML.
הסטנדרט החדש מתאפיין במס' יתרונות חדשים בהם אפשרות ההתאמה לכל תחום עסקי או מנהלי, תוך הגדרת שפה המהווה סטנדרט מקובל. החיבור בין שתי השפות משיג מטרות נוספות בהן שמירה על משמעותו הלוגית של המסמך (בתצוגה בהדפסה ובהעברת נתונים). בנוסף, מציעה מערכת ניהול הטפסים קביעת לוגיקה פנימית בכל טופס וטופס כך שניתן להגדיר כללים, חישובים ואימותים לכל שדה וטופס לדוגמה - שדה שמולא באופן שגוי, ייתן התרעה לפני סיום מילוי הטופס ושליחתו וכו'.
מנהל קרטסופט, דיוויד פרידלנד: "אין ספק שפורמט ה-PDF הוא המוביל היום כפורמט להפצת מידע. העבודה עם פתרונות הטפסים של Adobe תאפשר למערכות ממשל זמין להעלות לרשת בזמן קצר ביותר, תהליכים הנעשים היום ידנית ועל נייר. אימוץ מהיר ונכון של פתרונות אלה יציג ROI מהיר ומשמעותי. הניסיון בעולם מראה שתשתית טפסים אחידה חוסכת משאבים כספיים רבים לגופי ממשלה ולארגונים גדולים, מאפשרת לאזרח נגישות קלה ביותר ומספקת כלים ניהוליים חכמים למערכות המידע".
אודות קרטסופט
קרטסופט הינה חטיבת התוכנות של קרט ישראל, נציגת Adobe וחברות נוספות בישראל. Adobe מתכננת ומייצרת פתרונות לתחומי ניהול מידע, אינטרנט, גרפיקה והוצאה לאור. פתרונות קרטסופט מאפשרים ללקוחות ליצור, לפרסם ולהעביר תוכן עברי עשיר מבחינה ויזואלית לכל סוגי מדיה. ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום הקריאטיבי: Adobe Creative Suite ME, Illustrator CS ME, Photoshop CS ME, InDesign CS ME, Acrobat 6 ME, GoLive CS, EnFocus PitStop.. ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום העסקי: Adobe Acrobat 6 ME, Adobe Intelligent Document Solutions, DtCom FormIT!, Info2Clear Secure Attachment, Ligature For Acrobat, Adobe Acrobat Capture 3. קרט ישראל היא מהחברות המובילות בישראל בתחומי הצילום, המיכון המשרדי, החומרה והתוכנה.

תאריך:  15/08/2004   |   עודכן:  15/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il