X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מובידאו
▪  ▪  ▪

מערכת המידע הסלולרית של מובידאו הישראלית
נבחרה לסייע בניהול השיווק הייחודי של אופנת "ונילה"
חברת בהרט'-ישראל המקדמת את מותג האופנה החדש "ונילה", בחרה להשתמש במערכת המידע הסלולרית של מובידאו הישראלית, המתמחה בפתרונות תקשורת נתונים סלולרית לארגונים, כחלק ממערך השיווק שלה בשטח.
חברת האופנה "ונילה", אשר הוקמה על ידי מאיר עשת ושותפותיו סמדר הרשקוביץ ומירב רוטמן, הכניסו לשוק הישראלי שיטת שיווק חדשנית בתחום האופנה - "מולטימרקטינג": 70 'אופנאיות' הפעילות ב-30 ערים בארץ, מקיימות קשר ישיר עם לקוחות באירועי אופנה בבתים פרטיים, כשהן מספקות חוויית קניה שונה. בעזרת המערכות של מובידאו מיישמות האופנאיות את שיטת השיווק הייחודית לחברה. "מערכת המידע הסלולרית אותה מפעילות האופנאיות נותנת להן ולנו דרך מעשית לבקרה על נתונים ושליטה על מה שקורה בשטח", אומר מאיר עשת. "באמצעות המערכת הן יכולות לקבל מידע מעודכן על מלאי הדגמים, המחירים, ועל המכירות של כל דגם ודגם, כמו גם להוציא חשבוניות במקום ולעקוב אחר השירות לכל לקוח ולקוח".
כשהאופנאיות של "ונילה" יוצאות לשטח הן מצויידות במחשבי כף יד מדגם MIO336, הפועלים ברשת סלקום. בכל מחשב מותקנת מערכת MobIT Sales של מובידאו המאפשרת גישה מכל מקום בארץ ישירות למערכות המחשוב הארגוניות ולמערך הניהול והתמיכה של העסק.
מערכת ה- MobIT Sales מאפשרת ל'אופנאיות' קיום תקשורת נתונים דו-כיוונית עם המערכות המצויות במטה החברה. יתרון נוסף אותו מאפשרת המערכת, הוא היכולת לשלוח הודעות ולקבל הודעות מגורמים שונים בחברה ולפתור בעיות ב'שטח'.
לדברי עשת, ה'אופנאיות', המצויידות למעשה במילה האחרונה בתחום הטכנולוגי ומודעות לכך, נהנות מהקשר ההדוק לבסיס האם ומתחושה שיש מי שתומך בעבודתן השוטפת. "משיחות עמן עולה שהעובדה שהן מקושרות כל הזמן נותנת להן להרגיש כחלק ממותג גדול. זה מחזק אצלן את גאוות היחידה. מעבר לכך, כשהן מחוברות למחשב האם של החברה ולמערכת התקשורת הראשית ולדרג הניהול הבכיר, הן חוסכות גם הרבה עלויות בהתקשרות מהשטח לחברה ובחזרה, וזמן יקר של הצוות המנהלי".
לדברי עשת, המערכת של מובידאו נרכשה לאחר סקר מקיף של 6-7 גורמים בענף ונבחרה בגלל "הגישה המקצועית לתחום ולנסיון המצטבר של ניהול והקמה של פרויקטים דומים".
בהרט'-ישראל -ונילה
ונילה הינה רשת אופנה חדשה אשר מבוססת על אופנה מעוצבת במחירים עממיים ושיטת שיווק ייחודית באירועי מכירה בבתים פרטיים. רשת "ונילה" מוכרת את מוצריה ב- 100 נקודות מכירה בבתים פרטיים ב- 30 ערים וישובים ברחבי הארץ. מאיר עשת, ממנהלי החברה, שימש כנספח הכלכלי של ישראל בהולנד וכיועץ כלכלי בשגרירות ישראל בניו-דלהי. עשת פיתח מערכת יחסים קרובה עם מפעלי הייצור מהמזרח הרחוק, ותיווך לאורך תקופה מסוימת בינם לבין הרשתות קסטרו ופוקס. הרשת השקיעה בשלב ההחדרה כ- 2 מיליון שקל. ונילה צופה בשלב שני להגדיל ב- - את מספר נקודות המכירה ואת אחוז המכירות. שיטת השיווק הייחודית שבה נבחרת נציגה קבועה בעיר מתבססת על קיום של כ- 8 אירועי מכירה בביתה מדי חודש. על פי הודעת הרשת הדגש יהיה על ערים בפריפריה ולא יתבסס רק על הערים הגדולות. הייצור נעשה בארץ ובעולם אבל המחירים צפויים להיות נמוכים יותר בהתחשב בהיעדר עלויות אחזקה וכ"א.
מובידאו
מובידאו (ישראל) היא מובילת השוק הישראלי בפתרונות תקשורת נתונים סלולרית לארגונים. פתרונות החברה מבוססים על קישוריות בזמן אמת של מכשירי קצה, דוגמת טלפונים, מסופונים ומחשבי כף יד, לבסיסי נתונים ולמערכות המידע הארגוניות. מוצרי המדף של מובידאו למנהלים, טכנאים, אנשי שיווק, מכירות ובלדרים, משפרים את התקשורת של עובדי הארגון, הנמצאים בשטח, עם מידע ארגוני הנחוץ להם לצורך ביצוע עבודתם. מובידאו הוקמה בפברואר 2000 ובין לקוחותיה חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי, דוגמת: ויזה כ.א.ל, שטראוס, ג'ונסון & ג'ונסון, תבל, פז, ישפאר, תעבורה, דלק, אייס, UTI, יקבי רמת הגולן, מכון ויצמן למדע, טמפו, הראל מחשבים, טיב טעם, חברת עינית, הכרם, אמניר ועוד. מנכ"ל: ירון אפל. אתר: www.mobideo.com

תאריך:  01/09/2004   |   עודכן:  01/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il