X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תים
▪  ▪  ▪

תים נבחרה לבצע פרויקט תקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה
חברת תים מחשבים ומערכות מחברות האינטגרציה המובילות בתחומי מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, נבחרה לבצע פרויקט תקשורת חדשני במרכז הבינתחומי הרצליה. הפרויקט נעשה במסגרת הוספת מבנה נוסף בקמפוס המרכז הבינתחומי, במטרה לשפר את ביצועי הרשת, לשימוש מיטבי של הסטודנטים, אנשי הסגל המנהלי והאקדמי, בוגרים ומבקרים.
במסגרת הפרויקט, שדרגה תים את רשת התקשורת, לרשת המבוססת על שני מתגים מרכזיים של נורטל מדגם פספורט 8600. למתגים מקושרים שרתים בחיבור של גיגה וריכוזי תקשורת במהירות של גיגה ביט לשניה, המחוברים בסיבים אופטיים. בריכוזי התקשורת מותקנים מתגים של נורטל הכוללים 48 פורטים וממשקי גיגה למרכז.
תים התקינה במרכז הבינתחומי גם מערכת שליטה ובקרה של נורטל המבטיחה תצוגה ושליטה מירבית במרכיבי הרשת, סטטוס תקינות ביצועי תקשורת ועוד.
המרכז הבינתחומי בהרצליה, המוסד האקדמי הפרטי הראשון בישראל, מקפיד על התנאים הלימודיים הטובים ביותר לסטודנטים, בדגש על טכנולוגיות תקשורת ומידע מתקדמות. במסגרת הכשרת בוגריו כמנהיגי העתיד של מדינת ישראל, מקנה הבינתחומי השכלה בינתחומית ייחודית המשלבת ידע מעמיק בעסקים, משפטים, מחשבים וממשל, לצד הכשרה מעשית.
גיא טרוטיאק, מנהל מערכות המחשוב במרכז הבינתחומי בהרצליה: "בשל החשיבות שמקנה המרכז הבינתחומי לטכנולוגיות מתקדמות, הקפדנו לבחור בחברה שתשרת אותנו על הצד הטוב ביותר. לאורך כל הפרויקט, הוכיחה תים יכולת טכנית ברמה גבוהה, יכולת טובה בהתמודדות עם תקלות ושירות יעיל ואיכותי. רשת התקשורת ששודרגה עובדת לשביעות רצוננו המלאה".
קבוצת תים, מקבוצות המחשוב הגדולות בארץ, נסחרת בבורסת תל-אביב משנת 1983. בקבוצה למעלה מ-1,400 עובדים, כשמחזור השנתי שלה עומד על כ-160 מיליון דולר. חברת תים מחשבים ומערכות, פעילה בכל מגזרי המשק הישראלי ובכל תחומי המחשוב, ומתמחה במתן פתרונות מקיפים ללקוחותיה השונים, בכללם מערכות אחסון וגיבוי, זמינות מידע ו-DRP, מערכות Unix SUN, שרתי אינטל (Compaq ,HP), התמחות בפרויקטים בסביבת מיקרוסופט, תקשורת (Nortel, Cisco, Cabletron), אבטחת מידע (CheckPoint, Symantec, Veritas, NAI). בנוסף, מתמחה חברת תים במיקור חוץ (Outsourcing), המבוסס על תחומי הפעילות המוזכרים, ניהול פרויקטים, אינטגרציה ובפיתוח תוכנה ופרויקטים באמצעות בית התוכנה תים סופט.

תאריך:  06/09/2004   |   עודכן:  06/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il