X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HUAWEI
▪  ▪  ▪

תאגיד הענק HUAWEI יציג לראשונה בישראל את שירותי הדור השלישי בתקשורת סלולארית באמצעות מרכז הדגמה נייד מיוחד Go 3G
במסגרת Road Show המתוכנן במדינות אירופה נבחרה ישראל לשמש כתחנה הראשונה של מסע ההדגמה של שירותי הדור השלישי בטכנולוגיית ה - UMTS בתקשורת סלולרית.
מרכז ההדגמה "Go 3G", הבנוי על מכולה ענקית נגררת, ישהה בישראל ימים ספורים.
וואווי, התאגיד הבינלאומי בתחום תשתיות התקשורת, יציג לראשונה בישראל את שירותי הדור השלישי בתקשורת סלולארית באמצעות מרכז הדגמה נייד ייחודי "Go 3G". וזאת במסגרת מהלכי החדירה של החברה לשוק תשתיות התקשורת בישראל בכלל ותשתיות תקשורת סלולארית 3G בטכנולוגיית UMTS.
וואווי, המיוצגת בישראל בלעדית על-ידי קבוצת סולגוד תקשורת, הינה מובילה בתחום תשתיות התקשורת, המבססת את מעמדה העולמי כספקית מוצרי תקשורת גלובלית עם מחזור מכירות של כ-4 מיליארד דולר ולמעלה מ-22,000 עובדים.
במסגרתRoad Show המתוכנן במדינות אירופה נבחרה ישראל לשמש כתחנה הראשונה של מסע ההדגמה של שירותי הדור השלישי בתקשורת סלולרית. אל סיור ההדגמה בישראל יתלווה צ'אנג דונג יאהCheng dong Yu) ), סמנכ"ל בכיר בחברת וואווי, האחראי לפתוח ושיווק כל תחום UMTS בחברה. במהלך סיור ההדגמה ייפגש צ'אנג דונג יאה עם בכירים בתעשיית התקשורת בישראל, וישתתף כמרצה אורח בכנס 3G שיתקיים השבוע על-ידי IMA Israel Mobile Association.
רכב ההדגמה "Go 3G" מכיל את הציוד העיקרי של מפעיל תקשורת סלולארית בשיטת שידור UMTS. כל השירותים המודגמים עובדים LIVE ע"ג הרשת שהוקמה ופועלים בצורה מסחרית כבר במספר התקנות UMTS של וואווי בעולם.
מבין שירותי ערך מוסף המודגמים ניתן לציין את:
Video Call - שיחת ווידאו בין שני טלפונים סלולאריים התומכים ב-UMTS. השיחה מוקמת בתוך מספר שניות.
Remote Camera - העברת התמונה ממצלמת ווידאו (או מספר מצלמות) המותקנת בבית/עסק של הלקוח - לצרכי אבטחה ופקוח, ישירות למכשיר המנוי.
Web Surfing - גלישה סלולארית באתרי אינטרנט במהירות של כ-bps 384.
Video on Demand (VOD) - שרות צפייה בסרטי ווידאו על-פי בחירת המשתמש בכל עת, ישירות למכשיר, באיכות שמע ווויזואל מצוינים (בקצב העברת נתונים של 384 Kbps ).
Video Clip - צפייה בקליפים המאוחסנים ע"ג השרת של מפעיל התקשורת.
MMS Video (Multi Media Messaging) - צלום והקלטה של סרט ווידאו ושליחת ההקלטה כהודעת מדייה למנוי או לכתובת email, הכל באמצעות מכשיר ה-UMTS.
Video Conferencing - שיחת ווידאו רבת משתתפים, המנוהלת על-ידי מארגן השיחה.
אודות וואווי
תאגיד הענק הסיני, שנוסד בשנת 1988, מפתח, מייצר ומשווק ציוד תקשורת ומספק פתרונות רשת בתחומים: תקשורת סלולרית, קווית, אופטית והעברת נתונים.
וואווי, המבססת את מעמדה כאחד מהספקים הגלובליים המובילים בעולם, בעלת מחזור מכירות של כ-4 מיליארד דולר (גידול של 42% בשנת 2003 בהשוואה לשנה המקבילה אשתקד), מתוכם כ-1 מיליארד דולר מכירות בשווקים בינלאומיים.
עיקר תחומי הפעילות של התאגיד מתרכזים ב-UMTS for 3G, CDMA2000-EVDO NGN (Next Generation Network), xDSL מתוך שאיפה מתמדת להמשיך ולהוביל גלובלית בתחומים אלה. המוצרים מבוססים על צ'יפים שמתוכננים ומיוצרים עצמאית על-ידי וואווי יתרון המאפשר לספק פתרונות כוללים end-to-end.
בתחום המו"פ משקיעה וואווי למעלה מ-10% מהמחזור באמצעות 10,000 עובדים (46% מכלל עובדי החברה). וואווי, המאמינה בשיתופי פעולה עם חברות מובילות, חתמה כבר על הסכמים עם שחקנים מובילים בתעשייה כגון: Texas Instruments,
Motorola, Microsoft, Intel, Sun Microsystems. כמו כן הקימה מרכזי מחקר ברחבי העולם באוניברסיטאות מובילות.
וואווי, המאמינה בפתוח ושיווק מוצרים ופתרונות “Advanced yet affordable!” יישמה בהצלחה פרוייקטים גדולים בלמעלה מ-40 מדינות וביניהן: גרמניה, צרפת, אנגליה, ספרד, רוסיה, ברזיל, תאילנד וסינגפור.
התאגיד, אשר הקים משרדים ב-32 מדינות בעולם המחולקים ל-8 אזורים עצמאיים, צרף את מדינת ישראל לאזור מרכז-מזרח אירופה. זאת ועוד, התאגיד הקים מערך להדרכה, תמיכה ושרות לקוחות ברחבי העולם.
אודות קבוצת סולגוד תקשורת
סולגוד תקשורת בע"מ מקבוצת סולגוד היא יבואנית ומשווקת של טלפונים סלולריים ומוצרי צריכה בתחום התקשורת. החברה נוסדה בשנת 1999, והינה בין שלוש החברות המובילות בישראל בייבוא ושיווק של טלפונים סלולריים.
סולגוד תקשורת היא נציגתה הבלעדית בארץ של SK הקוריאנית, מפעילת שירותי סלולר, יצרנית של טלפונים סלולריים ומפתחת פלטפורמות שירותי ערך מוסף מתקדמות בטכנולוגית CDMA לדורותיו השונים (1X, (EVDO, הפועלת ברשת פלאפון. (www.s-k.co.il)
סולגוד תקשורת הנה המשווקת הבלעדית של מכשירים סלולריים לרשת
GPRS /GSM מתוצרת ענק האלקטרוניקה הבידורית העולמי - פיליפס.
סולגוד תקשורת מחזיקה בזיכיון של החברות HTC ו-CDL לייבוא ושיווק של טלפונים סלולריים הפועלים על גבי מערכות הפעלה של מיקרוסופט, ומשווקת כיום את מכשיר ה- I-mate המתקדם ברשתות ה-GSM.www.imate.co.il
לחברה, אשר מכרה עד היום בישראל מעל 750 אלף טלפונים, צוות עובדים מיומן ובקיא בשוק הסלולרי המקומי והבינלאומי. בתפקיד מנכ"ל סולגוד תקשורת מכהן אורן זילברשץ, ממקימי הנציגות הראשונה בישראל של טלפונים הסלולריים.
הודעה זו וכן מידע נוסף על החברה ניתן למצוא באתר החברה באינטרנט: www.solgoodcom.com

תאריך:  07/09/2004   |   עודכן:  07/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il