X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוטורולה
▪  ▪  ▪

בשורה לרוכבי האופנוע: Talk’n’Ride ("דבר וסע") - קסדת האופנוע הראשונה בעלת יכולת Bluetooth® מבית מוטורולה ו-Momodesign
חברת מוטורולה ענקית התקשורת העולמית בשיתוף עם חברת MOMODESIGN, משיקה היום לראשונה ובאופן בלעדי את Talk’n’Ride ("דבר וסע") - קסדה משולבת בדיבורית Bluetooth® המאפשרת לרוכבי האופנוע לדבר בטלפון הסלולרי.
הקסדה עם האוזניות האלחוטיות, הבנויה על בסיס דגם ה-HS810 הפופולארי עטור הפרסים של מוטורולה (נמכרת בארץ), היא התוספת האחרונה למגוון המוצרים המובילים החדשניים והמסוגננים של מוטורולה התומכים ב-Bluetooth.
הקסדה האלחוטית הידידותית של מוטורולה מדגם HS830 והחיבור האלחוטי המהימן בין האוזניות והטלפון הנייד, עונות על כל צורכי התקשורת בתנועה. כמו כן, בדומה למכשירים אחרים התומכים ב- Bluetooth, דגם ה-HS830 עובד למעשה עם כל טלפון נייד שיש לו טכנולוגיית Bluetooth אלחוטית.
הקסדה מסוגננת ובעלת פתח לפנים, ועיצובה מזכיר קסדות של טייסי חיל האוויר עם מגן פנים למניעת שריטות וגימור עם סיב פחמני לאנשים שיש להם מודעות אופנתית וגישה מודרנית לנסיעות ולחיים עירוניים.
בין אם רוכבי האופנוע משוחחים עם חברים או בענייני עבודה, עם קסדת Talk’n’Ridהם אינם צריכים יותר להיאבק בחוטים מסורבלים העולים ויורדים מהאופנוע. ניתן לדבר ולערוך שיחות ולהשתמש בקלות בכל הפונקציות (מענה, סיום שיחה, חיוג חוזר, חיוג קולי ועוצמת קול) מהכיסוי על הקסדה. מודול האוזניות הייחודי נכנס לתוך הכיסוי על הקסדה כך שרוכב האופנוע יכול להשאיר את הטלפון הנייד בכיסו או בתרמילו עד למרחק של 10 מטרים ממנו ועדיין לבצע ולקבל שיחות.
הרצל ארביב, מנכ"ל מוטורולה טלפונים סלולרים: "זהו אביזר חיוני לאנשי העיר הדורשים להישאר בקשר כל הזמן. אין צורך להפסיק את השיחה כאשר יורדים מהאופנוע - יש רק להוציא את מודול האוזניות מהקסדה, לחברו לשרוך הצוואר ולהמשיך לדבר - אף אחד אפילו לא ידע ששינית את מיקומך!
האוזניות של הקסדה האלחוטית של מוטורולה מיוצרות עם מיקרופון להפחתת הרעש במטרה למזער את רעש הרוח והתנועה כאשר רוכבים במהירות נסיעה בכביש מהיר. כמו כן, הכיסוי תוכנן לעמוד בפני פגעי הטבע. המיקרופון מפחית הרעש והכיסוי בעל איטום הגומי בנויים כדי לעמוד בפני גשם, רוח ותנאי מזג אוויר קשים.
תוחלת חיי הסוללה היא עד חמש שעות שיחה ו-100 שעות זמן המתנה, כך שאין צורך לטעון את הסוללה לעיתים קרובות מדי. כאשר יש צורך בטעינה, מוציאים את מודול האוזניות מהקסדה ומחברים אותו לחשמל!
אוזניות הקסדה האלחוטית של מוטורולה יימכרו גם כחלקים לרכישה בנפרד. את הערכה, המכילה מתאם קסדה (מיקרופון, רמקול, כיסוי), מודול אוזנית Bluetooth, שרוך ומטען, ניתן לחבר בקלות לקסדת הלקוח בעזרת דבק חזק מתוצרת 3M המסופק עם הערכה.
המוצר צפוי לצאת לשוק בתחילת הרבעון הראשון לשנת 2005.
מחיר טרם פורסם.

תאריך:  28/09/2004   |   עודכן:  28/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il