רשת התיקים הגדולה בישראל מרחיבה את פעילותה השקיעה כחצי מיליון ש"ח במיתוג.
תיק ותיק - רשת התיקים הגדולה בישראל, משלימה בימים אלה תהליך מיתוג מחדש, בו הושקעו עד כה כחצי מיליון ש"ח. במסגרת תהליך המיתוג עוצב עבור הרשת לוגו , קו גרפי וצבעוניות חדשים - בהשראתם תוכננו גם חנויות הרשת שהיא בעצם רשת התיקים הגדולה בארץ.
איתן פישר, מנכ"ל תיק ותיק ומבעלי הרשת: "המהלך נעשה במטרה לרענן את המותג וכחלק מאסטרטגיית החברה להצעיר את הרשת תוך חשיפת הקהל לקולקציות בינלאומיות עדכניות ובמחירים אטרקטיביים".
השבוע נפתחה לקהל החנות ה-16 במספר והראשונה שעוצבה עפ"י הקו החדש - בקניון ערים בכפר סבא. תהליך המיתוג בוצע במשרד הפרסום סדובסקי-ברלין
כחלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה, ייבאה תיק ותיק את החידוש האחרון בתחום האופנה - לא עוד קולקציות קיץ וחורף, כי אם קולקציה בשיטת PRONTO MODA, לפיה מתחדשת קולקציית התיקים בחנויות מדי מספר שבועות.
על פי השיטה החדשה, מייבאת הרשת דגמים רבים של מיטב החברות והמעצבים, במהדורות מוגבלות. כך יכולים הלקוחות להחשף למוצרים העדכניים ביותר המתחדשים באופן תדיר. כל זאת, כאמור, במחירים אטרקטיביים ביותר - כתוצאה מגודלה של הרשת ובמסגרת שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם.
בנוסף, חתמה הרשת על חוזה ייצוג בלעדי עם מעצב התיקים האיטלקי פבריציו פוקר (FABRIZIO POKER) שעבודותיו הנועזות נודעות בשל השילובים החדשניים של עורות רכים ואלמנטים מתכתיים.