X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Network Associates;
היקף העסקה מעל שני מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

חברת Network Associates סיימה בהצלחה התקנות מערכת אנטי וירוס של McAfee במספר חברות גדולות בישראל. בהיקף כולל של מעל שני מליון ש"ח.
חברת Network Associates (NA), המובילה בתחומי אנטי-וירוס, אבטחת מידע ובקרת תעבורה ברשתות, סיימה בהצלחה שלושה פרוייקטים של התקנת מערכת McAfee Active Virus Defense בחברות פלאפון, ECI ושירותי בריאות כללית. במסגרת הפרוייקטים הותקנה המערכת בכ- 35,000 מחשבים ושרתים באתרי החברות, בהיקף כולל של למעלה מ- 2 מליון ש"ח.
McAfee Active Virus Defense מספקת כלי חכם לניהול מדיניות הגנת אנטי-וירוס, עדכונים ודיווח באמצעות Orchestrator ePolicy, המתעדכן על פני הרשת וכולל פונקציה של "דחיפת" עדכונים למערכת. McAfee Active Virus Defense, הינה מערכת שלמה הכוללת VirusScan הנמצא במחשב השולחני, תוכנת NetShild המיועדת להגן על שרתי קבצים, וכן התוכנות GroupShild ו- WebShild אשר מונעות פעילות וירוסים ומעניקות הגנה כוללת על הרשת והגנה על ה- gateway לאינטרנט.
באמצעות מערכת McAfee Active Virus Defense ניתן לבנות מערך הגנה שלם מפני וירוסים, אשר מגיב מהר יותר ממהירות התפזרות של הוירוסים על פני הרשת. המערכת מאפשרת יכולת עדכון מהירה וכוללת מספר רב של חתימות וירוסים (למעלה מ-45,000), ריפוי אוטומטי של פגיעות ברשת ודיווח על פעילויות ואיומים של וירוסים ברשת, ישירות לצוות המחקר של Network Associates. טכנולוגיית Active Virus Defense מיושמת בגרסה 4.5 של Viruscan , תוכנת האנטי וירוס של McAfee.
"התקנת מערכת McAfee Active Virus Defense בשלוש חברות ישראליות גדולות כפלאפון, ECI ושירותי בריאות כללית ממחישה את השליטה המרשימה של McAfee בשוק הארגוני הגדול", מציין דורון דרייר, מנכ"ל Network Associates ישראל. "חברת McAfee נמצאה זו השנה הרביעית ברציפות, על-ידי דו"ח IDC למובילת נתח השוק העולמי בתחום האנטי וירוס. דוח IDC, לשנת 2001-2005, קבע כי McAfee מובילה בתחום האנטי וירוס, עם נתח שוק של %29 בעולם והכנסות של 399 מיליון דולר בשנת 2000".
NAI
Network Associates NAI) הינו בית התוכנה השמיני בגודלו בעולם, המוביל בתחומי אנטי-וירוס, אבטחת מידע ובקרת תעבורה ברשתות. NAI מפוצלת לשלש חטיבות נפרדות: McAfee - המתמחה בפיתוח תוכנות אנטי-וירוס ואבטחת מידע; Magic Solutions - העוסקת בפיתוח תוכנות Help Desk וחטיבת Sniffer - המפתחת כלים לניהול ובקרת תעבורה ברשתות תקשורת מקומיות ומרחביות. לחברה מחזור מכירות שנתי של כ- 750 מליון דולר והיא נסחרת בבורסה האמריקנית (NASDAQ: NETA).

תאריך:  05/02/2002   |   עודכן:  05/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונית ויינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מוטורולה ישראל
רונית ויינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מוטורולה; כחלק מהתוכנית, אימצה מוטורולה ישראל את בית ספר 'דוד בלוך' ובית הספר לחרשים 'ניב'; המתנדבים מפעילים בבתי תוכניות חינוכיות מגוונות, לרבות הקמת אתר עיתון בית הספר
יעל גיא, לפידות זמן אמת
הערוץ יציע תכני פס רחב מקוריים, תוכניות טלוויזיה מובחרות on demand, מנוע חיפוש חדשני לקבצי וידאו ברשת, מדריך שידורים באינטרנט ועוד
רונית ויינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מוטורולה
לילי וייצמן
- הודעה מטעם סקאל טויס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il