X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם בצפר
▪  ▪  ▪

הפרסומאים בקמפיין לבצפר
בתשדירים מופיעים יורם באומן (באומן בר ריבנאי), יורם דרורי (דרורי שלומי) ומירה פינקלשטיין (שמעוני פינקלשטיין).
הקמפיין, ברדיו האזורי בהיקף של כ-100,000 ש"ח.
הבצפר, בית הספר הגבוה לפרסום של חברות הפרסום, עולה בסדרת תשדירי רדיו לקראת פתיחת מחזור הלימודים הקרוב בתשדירים מככבים בעלי משרדי פרסום הקוראים לכח צעיר ורענן להצטרף לענף הפרסום באמצעות לימודים בבצפר.
בתשדירים שעלו לאחרונה מופיעים יורם באומן (באומן בר ריבנאי), יורם דרורי (דרורי שלומי) ומירה פינקלשטיין (שמעוני פינקלשטיין).
הקמפיין, בהיקף של כ-100,000 שקל עולה בתחנות הרדיו האזורי.
יגאל בראון מנכ"ל הבצפר: "מאוד מתבקש כי קונספט שיווקי של בית ספר השייך לחברות פרסום יהפוך לקונספט פרסומי. משרדי הפרסום הם העומדים מאחורי הבצפר באחריות לתוכן המקצועי לקבלה ללימודים ולהשמה לעבודה, לכן הופעתם בתשדירים הוא המסר החזק והאמין ביותר".
כחלק מהעניין, מקריין בראון בעצמו את הסוגר לתשדיר המזמין את התלמידים ליום פתוח.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.

תאריך:  24/10/2004   |   עודכן:  24/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il