X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

דוח נילסן: השקה מוצלחת למותג "דגי תנובה"; כבש 16.6% משוק הדגים המעושנים והכבושים והוביל לצמיחה משמעותית של כלל השוק
הצלחה לתנובה בהשקת המותג "דגי תנובה" וצמיחה משמעותית בכלל השוק בקטגוריה אליה נכנסה תנובה. אלה התוצאות העולות מנתוני נילסן לחודשים יולי-ספטמבר השנה, שהיו הרבעון הראשון לשיווק מותג "דגי תנובה".
בקטגוריית הדגים המעושנים והכבושים החזיק המותג "דגי תנובה" ברבעון שהסתיים בסוף ספטמבר, ב-16.6% מהמכירות (כספי), וב-13.7% מהמכירות (כמותי).
קטגוריית הדגים המעושנים והכבושים הסתכמה ב-267 טון, שהן גידול של 20.3% ביחס לרבעון הקודם, וגידול של 53.4% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בהיקף כספי, הסתכמו מכירות הדגים המעושנים והכבושים ב-11.7 מליון שקל, שהם גידול של 20.4% ביחס לרבעון הקודם, וגידול של 56.2% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
כלל מעדני הדגים של החברה תפסו ברבעון זה נתח שוק של 14.2% במונחים כספיים.
היקף המכירות הרבעוני של כלל מעדני הדגים בשוק המבורקד הסתכם ב-16.2 מיליון שקלים, שהם גידול של 19.1% בהשוואה לרבעון הקודם וגידול של 36.1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בסך הכל, נמכרו ברבעון 444 טון מעדני דגים, המהווים גידול כמותי של 14.7% ביחס לרבעון הקודם וגידול של 22% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
לדברי יעקב צ'סנר, יו"ר "דגי תנובה", מעידים נתוני נילסן על הצלחת האסטרטגיה העסקית של תנובה בתחום הדגים, ומהלך המיתוג המקיף שלה בקטגוריות המרכיבות את התחום. שיווק המותג "דגי תנובה" מתמקד בערכים הייחודיים של המותג ובהתאמה לטעם הישראלי. בשיווק המוצר מדגישה תנובה את איכויות הייצור והפיקוח הקפדני משלב הדייג, דרך תהליכי העיבוד והאריזה ועד לשמירת טריות המוצר לאורך זמן".
צבי מירקוס, מנכ"ל מפעל "דגי תנובה" מייחס את הצלחת מעדני הדגים של תנובה לתהליכי הייצור החדשניים של החברה, המשלבים שיטות עיבוד מסורתיות ואמצעי יצור מודרניים, ולאריזות החדשניות המאפשרות לצרכן לעמוד על איכות המוצר כבר בעת הקניה. לדברי מירקוס "בצד נתוני המכירות המצוינים, חשוב לראות גם את התמונה הגדולה יותר, של הגידול בשוק. ידענו לזהות בעיתוי הנכון את הפוטנציאל בשוק הדגים, ולתת מענה נכון לטעם הישראלי".
מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן חזה עוד ערב ההשקה כי המהלך בתחום הדגים יגדיל את הקטגוריה כולה, יביא לקפיצת מדרגה באיכות המוצרים - וייבדל את "דגי תנובה" ממתחרים אחרים בשוק.
מותג "דגי תנובה" הושק תחת הסלוגן "טבעי שזה טעים". החברה השקיעה 6 מיליון ש"ח בפיתוח סדרה בת 14 מעדני דגים בשלוש קטגוריות: מעושנים, כבושים וסלטים.
מעדני הדגים של תנובה משווקים בשירות עצמי, במקררים ובמעדניות, ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. כחלק מהפעילות בנקודות המכירה, מפעילה תנובה מערך רחב של דוכני טעימה ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
למוצרי "דגי תנובה" כשרות בד"צ מהדרין של הרב אברהם רובין וכשרות של הרבנות מטה יהודה, והם נמכרים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

תאריך:  08/11/2004   |   עודכן:  08/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il