אבנר אפשטיין, המנהל המסחרי של רשת סנסור, הודיע היום, כי רשת סנסור יוצאת בקמפיין פרסום חדש לקראת חג הפסח בהשקעה של כ- 2 מיליון ש"ח.
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אריאלי, יעלה בתאריך 22/2/02 ויימשך עד תאריך 30/4/02. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות, ג'ינגלים ברדיו ופרסום בנקודות המכירה. הקמפיין, המוערך בכ- 2 מיליון ש"ח, מציג שני מבצעים אטרקטיביים ויחודיים לחג.
הסיסמא המובילה את הקמפיין: " סנסציה בסנסור".
הקמפיין החדש מציג ללקוחות סנסור שני מבצעים חסרי תקדים:
1. 24 תשלומים שווים על כל מגוון מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בחנויות רשת סנסור, בקניית מוצרים שמחירם מעל 600 ש"ח, בתוספת מזערית של %3 ריבית בלבד!
2. 500 ש"ח מתנה בשוברי הנחה - "כסף סנסור" בקניה בסכום של 499 ש"ח ומעלה, לקניה חוזרת בחנויות סנסור, בהתאם לתקנון.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
משרד פרסום: אריאלי סמנכ"ל: ירון מרחב סופרוויזר: מיכל צרפתי תקציבאית: נירית ויינגרטן מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן ראש צוות קריאייטיב: אורלי שמוקלר ארט דירקטור: דרי צוראון קופירייטר: יוסי בן-טוב