לאומי בשלושה מסעות פרסום חדשים, לקראת סוף שנת הכספים -
מציע: תכנון השקעות בשיטת "BEST INVEST", ריביות גבוהות, ומתנות.
חושף הישגים מרשימים בקרנות הנאמנות "פסגות - אופק" ו"פיא".
קבוצת לאומי משיקה שלושה קמפיינים פרסומיים חדשים: של הבנק, של פסגות-אופק ושל לאומי פיא אשר יפורסמו החל מהשבוע בטלויזיה ובעיתונות.
הבנק: לאומי מזמין את לקוחותיו להרוויח מיתרונות תחרותיים שמציע הבנק במבצעי סוף השנה, להנות מריביות גבוהות וממתנות, ולתכנן את שנת הכספים הבאה באמצעות כלי חדש: BEST INVEST - שיטה המציעה ללקוח את החלוקה האופטימלית של השקעותיו בין אפיקי ההשקעה השונים.
בסרט טלוויזיה ובסדרת מודעות - מדגיש הבנק את יתרונותיו התחרותיים של תכנון מראש.
ומזמין את לקוחותיו לפגישה עם יועצי ההשקעות של הבנק.
התשדירים פותחו על ידי "מק'אן אריקסון" בבימויה של נירית ירון, מציג ילדה קטנה המצליחה להשיג את מטרתה באמצעות תכנון מוקדם.
"פסגות-אופק" ממשיכה בקמפיין "תמיד לפני כולם" ומציגה את "פסגות מניות חו"ל" - קרן המתמחה בהשקעות זרות בחו"ל שהשיגה את התשואה הגבוהה ביותר עד כה (בשנת 2004). בסרט טלוויזיה (אף הוא מבית מקאן אריקסון ובבימוי נירית ירון) נראה זוג המקדים להתנשק בערב השנה החדשה - תמיד לפני כולם. והחברה מברכת את עם ישראל בברכת HAPPY NEW YEAR - כרגיל, לפני כולם!
לאומי פיא עולה לאוויר בקמפיין טלויזיה תחת הסיסמא: "לאומי פיא - חיים את השוק". לאומי פיא חברת ניהול קרנות הנאמנות הוותיקה בישראל, ממוצבת כחברה עדכנית ומתחדשת. התשדיר מופק על-ידי "פובליסיס אריאלי" בבימויו של ליאור הר לב, מתאר את הפרופיל המקצועי של מומחי ההשקעות של לאומי פיא ש"חיים את השוק" גם מחוץ לשעות העבודה. בסרט מתוארת מומחית להשקעות שתחביבה הוא ירי ספורטיבי במטווח, כאשר המיומנות שלה בירי למטרה במטווח, מדמה את גרף הצלחת ההשקעות בקרנות הנאמנות של לאומי פיא.