X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויקון
▪  ▪  ▪

ויקון מאפשרת שיחות ועידה בווידאו עבור מסופי המולטי-מדיה של אוסטריה-טלקום
חברת APC מטמיעה את פתרונות הוידאו של ויקון ב-500 תחנות מולטי-מדיה.
הרצליה, ישראל, 15 בנובמבר, 2004 - VCON (נסחרת בנובו מרשה, #IL 00 108 30540), מובילה עולמית בפתרונות לוועידות וידאו ואודיו, הכריזה היום על האינטגרציה של פתרונות הוידאו שלה במסופי המולטי מדיה של ענק התקשורת אוסטריה-טלקום.
המסופים של אוסטריה טלקום, הנם תאי טלפון אשר מציגים מערכת מחשבים פנימית מצוידת במסך שטוח, כרטיס קול ומצלמת אינטרנט. 500 התחנות המחוברות אחת לשניה על-ידי רשת מחשבים פרטית וירטואלית, מציעות קשת רחבה של אפליקציות רחבות תדר החל מגלישה באינטרנט ועד העברה של תכנים דיגיטלים בוידאו.
חברת APC האוסטרית המפתחת את תחנות המולטי-מדיה, בחרה בויקון עבור אספקת רכיבי הוידאו. יחידות הקצה של ויקון פועלות גם על פלטפורמת ISDN עבור טלפוניה ווידאו וגם על גבי LAN עבור שיחות וידאו המבוצעות בפרוטוקול IP (323.H ), ומאפשרות שיחות מתחנה אחת לשניה בכל רחבי המדינה. יישום ה-PacketAssist™ של ויקון מאפשר איכות שירות (QoS) יעילה בתקשורת IP. משתמשי תחנות המולטי-מדיה, יוכלו גם לבצע שיחות וידאו ב-ISDN למשתמשים בכל העולם. ליישום זה יש גם ממשק משתמש מותאם, אותו ניתן לפתח באמצעות תוכנת ה-VDK של ויקון.
"במחיר של שיחת וידאו, יוכלו משתמשים בכל רחבי אוסטריה והמדינות השכנות לראות, לשוחח ולתקשר עם משתמשים בחו"ל", אומר גורדון דוהרטי, סמנכ"ל השיווק של ויקון. "ציודן של תחנות המולטי-מדיה במסופים השונים ביכולות וידאו, תגברנה את החשיפה לתקשורת זו ותהפוך את השימוש בוידאו לנגיש וזול וכך, במשך הזמן תהפוכנה שיחות הועידה בוידאו לנפוצות כמו שיחת טלפון רגילה.
כ-800 תחנות מולטי-מדיה נוספות מתוכננות להתקנה ברחבי אוסטריה עד 2006. פרוייקטים דומים מתחילים כעת גם בסלובניה וגרמניה.
אודות אוסטריה טלקום
טלקום אוסטריה הנה חברת התקשורת הגדולה ביותר באוסטריה ומובילה ביבשת כולה. עם רמת הכנסות כוללת של 3.9 מיליארד יורו, מעסיקה החברה 13,800 עובדים. אוסטריה טלקום נסחרת בבורסה בוינה וניו-יורק מאז נובמבר 2000. לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר החברה: www.telecom.at.
אודות VCON
חברת VCON מפתחת ומייצרת מגוון פתרונות ועידה, המאפשרים תקשורת חלקה ושיתופי פעולה בעזרת כל צורות התקשורת האינטראקטיבית. הטכנולוגיה עטורת הפרסים של החברה מבטיחה ביצועי שמע ווידאו גבוהים ביותר עבור ארגונים בכל העולם. פתרונות הכינוס והשיתוף של VCON כוללים מוצרי ועידות וידאו לשולחן עבודה ולקבוצה, מוצרי ועידות קוליות, מוצרי ועידות נתונים ומערכות ניהול. החברה משווקת את מוצריה ושירותיה באמצעות רשת של סוכנים, ספקי OEM ואנשי מכירות בכל העולם. לחברת VCON הנהלה עולמית בישראל, והנהלות אזוריות במינכן, אוסטין ובייג'ין. מניותיה נסחרות בשוק החדש - Le Nouveau Marche (SIVOCAM מס' www.vcon.com

תאריך:  15/11/2004   |   עודכן:  15/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il