X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'יוון אימג'ינג
▪  ▪  ▪

שתי חברות ישראליות בראש רשימת הטכנולוגיות הזוכות בתחרות ההמצאות הטכנולוגיות של הוול-סטריט ג'ורנל לשנת 2004:
חברת גיוון אימג'ינג על פיתוח קפסולת הוידאו וחברת אינסייטק על פיתוח מערכת אולטרה סאונד ממוקד בהנחיית MRI
להסרת גידולים בדרך לא פולשנית.
שתי חברות ישראליות הצליחו להעפיל לראש הטכנולוגיות הזוכות בתחרות ההמצאות הטכנולוגיות של הוול סטריט ג'ורנל (Technology Innovation Award). לשלב הגמר בתחרות עלו 120 טכנולוגיות. חברת גיוון אימג'ינג, הגיעה למקום השני מכלל החברות ולמקום הראשון בקטגורית רפואה וביוטכנולוגיה. החברה זכתה בתחרות על פיתוח קפסולת הוידאו PillCam המצלמת אזורים שונים לאורכה של מערכת העיכול.
הקפסולה הראשונה שפותחה, הייתה הכלי הראשון לאבחון בלתי פולשני של המעי הדק, אזור שהיה נסתר מן הרופאים עד המצאתה. למקום השלישי הגיעה חברת אינסייטק על פיתוח ExAblate 2000- מערכת אולטרה סאונד ממוקד לטיפול לא פולשני בשרירנים (מיומות) ברחם. בכ- 50% מהנשים בישראל עשויים להימצא שרירנים ברחם, כ- 25% מהן סובלות מסימפטומים שונים כתוצאה מכך. עד היום, האפשרויות לטיפול במיומות כללו בעיקר פרוצדורות פולשניות. אינסייטק חוקרת יישומים נוספים של המערכת במחלות כמו סרטן השד, הכבד, העצם והמוח.
ד"ר גבי מירון, מנכ"ל גיוון אימג'ינג: "אנו שבעי רצון כי הוול סטריט ג'ורנל בחר בגיוון אימג'ינג כחברה מספר אחת בקטגוריית הרפואה והביוטכנולוגיה ובמקום השני מכלל החברות" אמר ד"ר גבי מירון, מנכ"ל גיוון אימג'ינג. "אנו מחוייבים לספק לרופאים פתרונות אבחוניים יעילים ו ידידותיים אשר ישפרו את הטיפול בחולה".
לאחרונה השיקה גיוון אימג'ינג בארה"ב קפסולה נוספת לצילום הוושט. אישור ה-F.D.A שניתן לה מבוסס על מחקר בינלאומי רב מרכזי, שכלל בתי חולים ברחבי העולם, ביניהם המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה והמרכז הרפואי שיבא בתל השומר. הקפסולה תחליף את בדיקת הגסטרוסקופיה הנהוגה כיום, שבה מחדירים לוושט צינור, תוך מתן חומרי הרדמה וטשטוש החולה.
ד"ר קובי וורטמן, נשיא ומנכ"ל אינסייטק:
לדברי ד"ר קובי וורטמן, נשיא ומנכ"ל אינסייטק: "הזכייה מבטאת את ההכרה העולמית בטכנולוגיה ובהשלכותיה על פני הרפואה בעתיד. הטיפול החדש מבוסס על טכנולוגיית אולטרה סאונד ממוקד בשילוב עם טכנולוגיית ה- MRI לכירורגיה בלתי פולשנית. החזון של אינסייטק הוא הפיכת הטכנולוגיה לחדר הניתוח העתידי, שבו הרופא יוכל להשתמש ב"סכין ניתוחים" וירטואלי, בלתי פולשני, על מנת להשיג תוצאה טובה יותר בניתוח".
לאחרונה קיבלה אינסייטק את אישור ה- FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) למערכת ExAblate 2000. במהלך הטיפול המטופל שוכב בתוך סורק MRI, המספק תמונות תלת מימדיות של הגידול והרקמות הסובבות אותו, ומאפשר הנחייה מדויקת לגלי האולטרה סאונד בדרך לרקמה. גלי האולטרה סאונד מכוונים לנקודת המיקוד בתוך הגוף, מעלים את הטמפרטורה שם ומביאים להריסת הרקמה, מבלי לפגוע ברקמות הסמוכות. יכולת ההדמיה התרמית של ה-MRI מספקות משוב בזמן אמת על מנת להבטיח שליטה בתוצאות הטיפול.
על תחרות ההמצאות של וול סטריט ג'ורנל
תחרות ההמצאות הטכנולוגיות של וול סטריט גו'רנל כוללת 12 קטגוריות בהן טכנולוגיות בתחום הרפואה, תוכנה, אבטחה, סביבה ותעבורה. 120 מועמדים נבחרו על ידי עורכי העיתון. לאחר מכן שופטים מומחים מהתאגידים Siemens AG, Cleveland Clinic, Agilent Technologies Inc., Swiss Federal Institute of Technology דירגו את המועמדים. השופטים ציינו שלושה גורמים לבחירתם:
1.פרויקטים בעלי אתגר גדול, שיובילו לפתרונות חדשים בעלי השפעה רחבה.
2.פריצת דרך אמיתית ולא רק שיפור של פרקטיקה קיימת.
3.מידע מחקרי מבוסס העומד מאחורי הטכנולוגיה.
אודות גיוון אימג'ינג
חברת גיוון אימג'ינג, מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות חדשניות ידידותיות ויעילות לאבחון מחלות בדרכי העיכול. מערכת זו כוללת את מוצר הדגל של החברה- קפסולה אנדוסקופית PillCam™. אבחון באמצעות הקפסולה היא שיטה שאינה פולשנית המאפשרת התבוננות במעי הדק במלואו ובמערכות עיכול אחרות ללא כאבים ובאופן לא פולשני. המערכת משווקת כיום בלמעלה מ- 60 מדינות ברחבי העולם, כאשר מעל 122,000 איש כבר נהנו מיתרונותיה .
על חברת אינסייטק
"אינסייטק טיפול מונחה הדמיה בע"מ" היא חברה פרטית בבעלות אלביט הדמיה רפואית, ג'נרל אלקטריק, משקיעים פרטיים והעובדים. החברה נוסדה בשנת 1999 וכיום מועסקים בה 80 עובדים בשני מרכזים בישראל, בחיפה ובאור יהודה ובמשרד בארה"ב. אינסייטק השקיעה מעל 60 מיליון דולר במחקר, פיתוח וניסויים קליניים. מערכת האולטרה סאונד הממוקד זכתה בתחרות ה-IST בחסות האיגוד האירופי לטכנולוגיות בשנת 2004. אתר החברה: www.insightec.com.

תאריך:  16/11/2004   |   עודכן:  16/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il