X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג
▪  ▪  ▪

סמסונג סלולר יוצאת בקמפיין לסדרת מכשירי סלולר מצלמה עם פלאש, תחת המסר "הלילה שלכם הולך להראות אחרת לגמרי"
סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר: הקמפיין ממשיך את המהלך השיווקי של סמסונג בפנייה לצעירים וחיבורה של החברה להובלת חיי הלילה.
סמסונג סלולר עלתה ב-15/11, עם קמפיין טלוויזיה חדש, תחת הסיסמא: "הלילה שלכם הולך להראות אחרת לגמרי", לסדרת מכשירי הסלולר מצלמה עם הפלאש של החברה, היחידים מסוגם בישראל: סמסונג 644 שמושק השבוע ברשת אורנג' וסמסונג 640 שהושק ברשת פלאפון. הקמפיין, שהופק בחו"ל, והינו חלק מהקמפיין הבינלאומי של סמסונג העולמית, ממשיך את פנייתה של חברת סמסונג העולמית לצעירים.
הקמפיין, בתקציב של 300 אלף דולר, מכיל 2 סרטונים שיעלו בערוץ 2 ובערוץ 10 לפרק זמן של שבועיים וחצי. משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ערך אדפטציה מקומית לסרטונים, בהן מוצגות סצינות מחיי הלילה בעיר הגדולה, כפי שהן מונצחות בעדשת המצלמה של המכשירים על ידי צעירים המבלים ורוקדים במועדונים ולאחר הבילוי. את הסרטונים מקריינת הזמרת שרון חזיז.
לדברי אורלי דקל, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, הקמפיין הנוכחי ממשיך את המהלך השיווקי של סמסונג בפנייה לצעירים, המהווים את מנוע הצמיחה המרכזי בשוק הסלולר בארץ ובעולם, וחיבורה של החברה להובלת חיי הלילה. הקמפיין מתווסף למתן החסות ל- SAMSUNG LOVE PARADE - מצעד האהבה שנערך בתל אביב, כמו גם להפקת מסיבות הקיץ המרכזיות של ישראל בשלוש השנים האחרונות, במסגרתן הביאה סמסונג לארץ את ה-DJ'ים המובילים בסצינת המועדונים העולמית.
לדבריה, בשנת 2005 בכוונתה של סמסונג סלולר להשקיע מיליון וחצי דולר בפניה לצעירים - גידול של 50% לעומת השנה החולפת. בנוסף מציינת דקל כי במהלך 2005 תשיק סמסונג מכשירים חדשים המיועדים לצעירים, כולם בעלי תכונות מולטי מדיה, אשר יכללו בין היתר קליפים מוסיקליים, סרטוני וידאו וכו'. דקל מדגישה כי סמסונג נתפסת בכל מחקרי השוק כמותג האופנתי ביותר ומתאים מאוד לצעירים.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב: ספי שקד
מנהל קריאטיב: אדם בני
קופי: קרין נאור
ארט: אדי פוקס
סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל
סופרוויזר: אורלי ראובני
תקצבאית: קרן שרון
מפיקת משרד: אוסנת בן משה
עריכה: גרביטי

תאריך:  17/11/2004   |   עודכן:  17/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il