רכבת ישראל מעלה קמפיין לקו נתב"ג בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח
סיסמת הקמפיין: נתבג אקספרס - הרכבת שתטיס אותך לחו"ל.
אבי חפץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות רכבת ישראל: "הקו לנתב"ג מהווה נקודת ציון אסטרטגית חשובה בהתפתחות הרכבת, הן ברמה הבינלאומית והן ברמה המקומית, באמצעות קו זה יוכלו נוסעים מכל הארץ להגיע לטרמינל תוך חסכון בזמן ובעלויות. הקמפיין מחזק את הקשר עם ציבור הנוסעים ועם לקוחות חדשים, באמצעות חיזוק היתרונות בשימוש ברכבת לנתב"ג: מהירות, דינאמיות וחדשנות".
עם פתיחת הקו המיוחד לנתב"ג עולה רכבת ישראל עולה בקמפיין פרסומי ב- 23.11.04. תחת הסיסמה: נתבג אקספרס - הרכבת שתטיס אותך לחו"ל. הקמפיין יכלול טלוויזיה, רדיו, בעלות כוללת של כ-3 מיליון ש"ח, באמצעות משרד אדלר חומסקי&ורשבסקי.
אבי חפץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות רכבת ישראל: "הקו לנתב"ג מהווה נקודת ציון אסטרטגית חשובה בהתפתחות הרכבת, הן ברמה הבינלאומית והן ברמה המקומית, באמצעות קו זה יוכלו נוסעים מכל הארץ להגיע לטרמינל תוך חסכון בזמן ובעלויות. הקמפיין מחזק את הקשר עם ציבור הנוסעים ועם לקוחות חדשים, באמצעות חיזוק היתרונות בשימוש ברכבת לנתב"ג: מהירות, דינאמיות וחדשנות".
מטרת הקמפיין למתג את הקו לנתב"ג כמוצר מוביל של רכבת ישראל המעניק ערכים חדשים כגון: בינלאומיות וקישור לשדה התעופה, חדשנות, שירות סביב השעון וכן להעניק לגיטימציה לקהלים חדשים שעד כה לא נסעו ברכבת. המיתוג יבוצע בדומה לנעשה בעולם המערבי לדוגמא: לונדון - היתרו וגטוויק, שטוקהולם, מילנו, הונג קונג.
רכבת ישראל נמצאת מזה מספר שנים בתנופת פיתוח. פתיחת הקו לנמל התעופה היא אחת מאבני הדרך בתפתחות זו ועם פתיחת הקו לנתב"ג מתטרפת מדינת ישראל לשאר מדינות העולם המערבי בהן ניתן להגיע לשדה התעופה באמצעות הרכבת. תחנת הרכבת ממוקמת בטרמינל 3 בנתב"ג, כך שתתאפשר גישה נוחה לנוסעים ישירות אל הטרמינל החדש.
קרדיטים
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי
מנהל לקוחות: דני ברנדה; סופרוויזר: מרב שועלי; פלנינג: מרב קשוב; פלנר מדיה: אסנת אדן-פריימן; מנהל קריאטיב: אורי לברון; ארט דיירקטור ראשי: דרורית זרמון; ארט דיירקטור: עמי רז; קופירייטר: רן דברת; מפיק משרד: גילי קצנלנבוגן; הפקה: אייל גפן הפקות; במאי: רני כרמלי