X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת כרמית
▪  ▪  ▪

חברת "כרמית" נערכת תחת אסטרטגיה שיווקית חדשה
המהלך נועד למצב את החברה כאלטרנטיבה רעננה בשוק הממתקים הישראלי.
החברה יוצאת במיתוג מחדש ומכנסת את המותגים ב- 3 קטגוריות: קטגוריית התענגות תחת מותג "אגו",קטגוריית מוצרים ללא סוכר תחת מותג "חופשי" ומותגי "עולם הילדים".
היקף ההשקעה במהלך המיתוג כ-2 מליון ש"ח.
חברת "כרמית" החלה להיערך בימים אלה תחת אסטרטגיה שיווקית חדשה, שנועדה למצב את "כרמית" כאלטרנטיבה רעננה ומעניינת בשוק הממתקים הישראלי.
עומר שושני, מנכ"ל כרמית מסר כי: האסטרטגיה השיווקית החדשה הינה חלק ממהלך רה - ארגון מקיף המתבצע ב"כרמית" בשנה האחרונה, במטרה להפוך את "כרמית" לחברת ממתקים מצליחה בשוק הישראלי.
עוד מסר שושני כי: במסגרת התהליך, אוישה החברה ע"י צוות מקצועי שהוביל תהליכי התייעלות והתמקצעות בכל הפרמטרים, ביניהם: השמת תהליכי ייצור מתקדמים, פיתוח מוצרים חדשים ואיכותיים, התייעלות בנושא הלוגיסטיקה, הגדלת הייצוא, יזום שיתופי פעולה אסטרטגיים ותגבור מערך המכירות והשיווק.
בתוך כך, החלה "כרמית" בהערכות שיווקית מחודשת שנועדה לאפשר לעצמה למצות את הפוטנציאל מפעילותה בשוק, תוך הענקת ערך מוסף וחוויה אמיתית של טעם טוב ואיכות לצרכן.
החברה יוצאת בימים אלה במהלך מיתוג מחדש, במסגרתו עוצב הלוגו של "כרמית" בצבעוניות חדשה בגוון וורוד פוקסיה, תוך שימוש בשפה חדשה וצעירה "כרמית - משהו מתוק".
במסגרת האסטרטגיה השיווקית החדשה, הוחלט לכנס את מותגי החברה, תחת 3 קטגוריות עיקריות: קטגוריית מוצרי ההתענגות תחת המותג "אגו" - קטגוריית מוצרי הילדים וקטגוריית מוצרים ללא סוכר תחת המותג "חופשי".
לדברי רועי רותם, סמנכ"ל השיווק של "כרמית" "פיתחנו סדרות מוצרים חדשים תחת מותג העל "כרמית" תוך חלוקה לשלוש משפחות מותג ראשיות: "אגו", עולם הילדים", ומוצרים ללא סוכר תחת המותג "חופשי". אנו נדאג להבליט את הערכים המצויים במוצרים החדשים הללו, ערכים המלווים בהתחדשות והתרעננות המסוגלים לספק לצרכן ערך מוסף".
עוד הוסיף רותם כי בימים אלה מוציאה "כרמית" סדרות של מוצרים חדשים לשוק, עם ערכים מוספים לצרכן בכל קטגוריה, ובאריזות ייחודיות.
במשפחת "אגו" משיקה כעת "כרמית" את אריזת "אגו קוביות" וואפל עם קרם מצופה שוקולד, באריזה אישית יוקרתית המכילה 16 קוביות בטעמים של תות ואגוזים. האריזה האישית של "אגו קוביות" מצטרפת לאריזה המשפחתית "אגו ריבועים" שהושקה לאחרונה, בטעמי תפוז, מנטה ואגוזים, ולאריזת "אגו אצבעות" הוותיקה בטעמים אגוזים, שוקולד חלב, שוקולד לבן וקפוצ'ינו.
בעולם הילדים משיקה "כרמית" חטיף מרשמלו אישי חדש "טוויסטר", ומארז לקקנים בטעמי פירות, באריזת כוס מדליקה ומעוצבת. בנוסף, פותחו מוצרים ואריזות חדשות לילדים לקראת חג החנוכה.
בקטגוריית "חופשי", משפחת מוצרי הבריאות ללא סוכר יושקו בקרוב סוכריות בטעמים מדליקים כשהחידוש הוא שכולם טובלים בקרם איכותי בטעם שמנת ומוצעים באריזות אישיות חדשניות.

תאריך:  23/11/2004   |   עודכן:  23/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il